مدیر کل سلامت شهرداری تهران خبر داد؛

اجتماع 3 هزار نفری عزاداران دارای معلولیت پایتخت برگزار می‌شود

تهران (پانا) - مدیرکل سلامت شهرداری تهران از برگزاری اجتماع بزرگ 3 هزار نفری عزاداران دارای معلولیت و خانواده آنان همزمان با سالروز شهادت امام سجاد(ع) در20 مرداد ماه امسال خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۹۲۰۳۶
لینک کوتاه کپی شد
اجتماع 3 هزار نفری عزاداران دارای معلولیت پایتخت برگزار می‌شود

به گزارش روابط عمومی اداره کل سلامت شهرداری تهران، حمید صاحب با اعلام این خبر افزود: این مراسم برای نخستین بار در این ابعاد و همزمان با 25 ماه محرم در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در شهرری و با حضور مسئولان ارشد شهری و سازمان بهزیستی برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه امام سجاد(ع) در واقعه کربلا به دلیل بیماری از جانبازان واقعه کربلا هستند، خاطرنشان کرد: در سالروز شهادت امام سجاد(ع)، دسته بزرگ عزادارای افراد دارای معلولیت عمق ارادت و دلباختگی خود را به خاندان عصمت و طهارت و شهدای کربلا ابراز خواهند کرد.

صاحب با بیان اینکه ظرفیت های شهری برای برگزاری باشکوه این مراسم و حضور حداکثری جامعه افراد دارای معلولیت به کار گرفته شده است افزود: استفاده از ناوگان سامانه حمل و نقل معلولان و جانبازان برای جا به جایی افراد دارای معلولیت و حضور آنان در این مراسم از اقداماتی است که از سوی شهرداری در دستور کار قرار گرفته است.

مدیرکل سلامت شهرداری تهران خاطرنشان کرد: سخنرانی، مداحی، اجرای برنامه های فرهنگی از جمله رویدادهایی است که در این مراسم پیش بینی شده است.

به گفته وی، اجرای طرح های تبلیغاتی و اطلاع رسانی این مراسم با همکاری سازمان بهزیستی کشور و اداره کل فرهنگی و اداره سلامت شهرداری تهران انجام خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار