خردسال‌ترین اردبیلی مدرک تخصصی درجه دو معادل فوق لیسانس قرآن کریم را دارد

اردبیل(پانا) - خردسال‌ترین فرد اردبیلی موفق به کسب مدرک تخصصی درجه دو، معادل فوق لیسانس قرآن کریم در ایران شد.

کد مطلب: ۱۳۹۱۴۰۴
لینک کوتاه کپی شد
خردسال‌ترین اردبیلی مدرک تخصصی درجه دو معادل فوق لیسانس قرآن کریم را دارد

امیرهادی بایرامی در خصوص نحوه کسب مدرک تخصصی درجه ۲ معادل فوق لیسانس قرآنی گفت: اول از همه حافظان کل بایستی به معنای کل قرآن مسلط بوده و بعد از شرکت در سه مرحله آزمون، حد نصاب لازم در نمرات را کسب کرده و در مرحله آخر نیز باید کتاب قاموس قرآن را که در ۷ جلد حدودا (۲۸۰۰ صفحه) در مورد ریشه یابی اصل کلمات قرآن است، آزمون بدهند که بنده به لطف خداوند متعال در مدت سه ماه توانستم با کمک پدر و مادرم این کتاب را تمام کنم.

وی تصریح کرد: بهترین خاطره زندگی ام بعد از حفظ کلام الهی در ۲۵ آذر ۱۳۹۸ دیدار با مقام معظم رهبری و اجرای مراسم قرآنی و خطابه خوانی در بین الحرمین و حرم حضرت امام حسین (ع) است.

این نابغه اردبیلی در پایان از زحمات پدر و مادر و اساتید بزرگوارش تشکر و قدردانی کرد.

گفتنی است امیرهادی بایرامی متولد ۱۳۸۹ از سن ۴ سالگی شروع به حفظ قرآن کریم کرده و در ۸ سالگی با ثبت رکورد ملی به عنوان خردسال ترین روشندل حافظ کل قرآن کریم معرفی شده است.

این نابغه اردبیلی که موفق به کسب عنوان خردسال ترین فرد دارای مدرک تخصصی درجه دو معادل فوق لیسانس قرآن کریم در ایران شده است، پیش از این نیز در مسابقات قرآنی مختلفی افتخارآفرینی کرده است. نفر اول مسابقات دارالقرآن استان، نفر دوم مسابقات قرآن مشکات، نفر اول مسابقات قرآنی بصائر ویژه معلولین کشور رده سنین آزاد و پدیده جشنواره تلاوت های مجلسی و انتخاب به عنوان حافظ برتر کشور از جمله افتخارات بایرامی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار