هوای تهران سالم شد

تهران (پانا) - بنابر اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران هم‌اکنون شاخص آلودگی هوا روی عدد ۹۳ قرار دارد و کیفیت هوا قابل قبول است.

کد مطلب: ۱۳۹۰۶۹۲
لینک کوتاه کپی شد
هوای تهران سالم شد

تهران در ۲۴ ساعت گذشته کیفیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس را تجربه کرد و شاخص آلودگی هوا روی عدد ۱۰۱ قرار داشت، اما در حال حاضر با کاهش غلظت آلاینده‌ها شاخص روی عدد ۹۳ و کیفیت هوا قابل قبول است.

بر اساس جداول آماری شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، هم اکنون ایستگاه‌های بزرگراه شهید محلاتی، اقدسیه، پونک، شادآباد، شهرری، شهرداری منطقه ۲.۴، ۸.۹، ۱۱.۱۹، ۲۱ و ۲۲ قابل قبول اعلام شده و این ایستگاه‌ها وضعیت زرد را نمایش می‌دهند.

ایستگاه ستاد بحران در منطقه ۷، تربیت مدرس و مسعودیه در وضعیت نارنجی قرار دارند و کیفیت هوا در این ایستگاه‌ها ناسالم برای گروه‌های حساس اعلام شده است.

با وجود استقرار هوای قابل قبول در پایتخت، ایستگاه شریف در منطقه ۲ و ایستگاه پیروزی در منطقه ۳ با ثبت شاخص ۱۵۶ هوای ناسالم را ثبت کرده‌اند و وضعیت قرمز را نشان می‌دهند.

از ابتدای سال جاری تا امروز هشت روز هوای پاک، ۹۱ روز قابل قبول، ۲۸ روز ناسالم برای گروه‌های حساس و یک روز هوای ناسالم در روزشمار شاخص آلودگی هوای تهران به ثبت رسیده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار