مدیر آموزش و پرورش رودهن خبر داد :

ناظران استانی از کانون ارزیابی و مصاحبه آزمون استخدامی آموزگاران منطقه رودهن بازدید کردند

رودهن(پانا) - مدیر آموزش و پرورش از بازدید ناظران استانی از کانون ارزیابی و مصاحبه آزمون استخدامی آموزگاران منطقه رودهن در راستای ارتقای کیفی و کمی روند اجرایی این امر و استخدام بهترین و کارآمدترین نیروهای انسانی برای خدمت در آموزش و پرورش، خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۸۹۸۸۲
لینک کوتاه کپی شد
ناظران استانی از کانون ارزیابی و مصاحبه آزمون استخدامی آموزگاران منطقه رودهن بازدید کردند

فرامرز تاجیک رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات و کارشناس مسئول و رئیس طرح و برنامه اداره کل شهرستان‌های استان تهران از کانون ارزیابی و مصاحبه آزمون استخدامی آموزگاران در مدرسه کریمه اهل بیت منطقه رودهن در راستای حسن انجام فعالیت‌های کیفی و کمی این امر بازدید کردند.

زهرا رستمی مدیر آموزش و پرورش پیرامون این بازدید گفت: ناظرین استانی ضمن بازدید از اتاق ارزیابان تخصصی، امور اداری و مصاحبه عمومی و بررسی محیط به لحاظ آرامش، پذیرایی و برقرای نظم در روند مصاحبه ،در مورد مباحثی همچون نقاط ضعف و قوت و کم و کاستی‌ها و ارائه پیشنهاد و راهکار بهتر برای تسریع در روند گزینش و مصاحبه استخدامی با ارزیابان به بحث و گفتگو پرداختند.

وی افزود: همچنین ناظران با بیان اینکه شایستگی مصاحبه شوندگان توسط ارزیابانی حرفه‌ای و مورد تایید سازمان آموزش و پرورش ارزیابی می‌شوند، از همه همکاران و دست اندرکاران به دلیل ایجاد محیطی امن و دور از استرس برای مصاحبه شوندگان تشکر و قدردانی کردند.

رستمی خاطرنشان کرد: ما در آموزش و پرورش رودهن به طور کامل در تلاش هستیم که روند استخدامی به صورت کاملا اصولی و براساس استانداردهای کیفی و کمی مورد نظر به بهترین شکل ممکن انجام شود چرا قطعا تمامی این فعالیت‌ها نقطه آغازی برای ارتقای نظام تعلیم و تربیت و پیشرفت و تربیت همه جانبه دانش‌آموزان ما در جامعه خواهد شد و باید متعهدانه آن را به سرانجام برسانیم.

خبرنگار: زهره صفرزاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار