مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۹ در جشنواره برگزیدگان حوزه آموزش ابتدایی و متوسطه:

تعلیم و تربیت دانش‌آموزان را هم‌سو با مکتب حسینی پیش ببریم

تهران (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۹ عنوان کرد در آموزش و پرورش، تعلیم و تربیت دانش‌آموزان هم‌سو با مکتب حسینی وظیفه است.

کد مطلب: ۱۳۸۹۰۸۵
لینک کوتاه کپی شد
تعلیم و تربیت دانش‌آموزان را هم‌سو با مکتب حسینی پیش ببریم

حبیب‌اله قربانی‌مهر در جشنواره تقدیر از همکاران و دانش‌آموزان برگزیده مدارس ابتدایی و متوسطه با گرامیداشت و عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم و شهادت مظلومانه حضرت سیدالشهدا (ع) و یاران باوفایش گفت: واقعه کربلا و فرهنگ شهادت؛ واقعه و درسی است سراسر عشق و معرفت به معبود، ایثار و گذشت.

قربانی‌مهر، ضمن تقدیر و تشکر از تلاش‌ها و زحمات یک‌ساله مدیران، آموزگاران، همکاران و دانش‌آموزان منطقه ۱۹، به ماهیت و هدف برگزاری جشنواره اهدای جوایز اشاره کرد و گفت: خوشبختانه در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱، با وجود کمی و کاستی‌ها، همکاران و دانش‌آموزان منطقه ۱۹، توانستند افتخارات زرینی را در حوزه‌های مختلف آموزشی و پرورشی در سطوح مختلف منطقه، استان و کشور کسب کنند.

وی با بیان اینکه در جشنواره اهدای جوایز بر آن هستیم که از همکاران و دانش‌آموزان منتخب منطقه تقدیر کنیم؛ اظهار کرد: براساس برنامه تحولی منطقه ۱۹ با عنوان "نسیم تحول"؛ قصد داریم هر سال جشنواره اهدای جوایز را داشته باشیم.

مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۹ با بیان اینکه اکثر این رتبه‌ها و افتخارات در نتیجه کار گروهی میان خانواده، مدارس و اداره حاصل شده است؛ افزود: در سند تحول بنیادین بارها بر تشکیل حلقه و ارتباط بین ستاد، صف، مدارس، مساجد، منزل، کانون‌های تربیتی و ... تاکید شده است.

توانمندسازی نیروی انسانی مدارس منطقه ۱۹

قربانی‌مهر با اشاره به برنامه نسیم تحول افزود: ایام تابستان فرصت خوبی است تا مدارس و همکاران اداری، با انجام آسیب‌شناسی طرح و برنامه‌ها و توجه به داشته‌ها و نقاط ضعف، برنامه عملیاتی سال تحصیلی آتی را ذیل "نسیم تحول" تنظیم کنند تا همه با آمادگی کامل به استقبال مهر ۱۴۰۳ برویم.

وی با بیان اینکه ما از خودمان انتظار و توقع بیشتری داریم، گفت: هر سال باید نسبت به سال گذشته رشد و حرکت رو به جلو داشته باشیم؛ به گونه‌ای که از تمام فرصت‌ها و ظرفیت‌های درون و برون سازمانی و مشارکت موثر و داوطلبانه اولیای دانش‌آموزان بهره‌مند شویم.

قربانی‌مهر با تاکید بر لزوم پیاده‌سازی مدیریت و نگاه سیستمی در سطح تمام مدارس عادی و خاص، تصریح کرد: در نگاه سیستمی، تمام عوامل انسانی و غیرانسانی به‌دنبال تحقق یک هدف مطلوب، مشخص و همه جانبه هستند.

مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۹ با تاکید بر اهمیت و نقش نیروی انسانی متخصص و کارآمد گفت: توانمندسازی نیروی انسانی مدارس منطقه ۱۹ از ماموریت‌های محوری در برنامه (نسیم تحول) ویژه سال تحصیلی آینده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بخشی از برنامه‌های نسیم تحول در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ دنبال و اجرا شد و بخش باقی‌مانده آن در سال تحصیلی آینده پیگیری و عملیاتی خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار