امام جمعه کاشمر:

اگر مردم انقلابی نباشند، مشکلات آنها را نابود می‌کند

کاشمر(پانا) - امام جمعه شهرستان کاشمر در خطبه دوم نماز جمعه گفت اگر مردم انقلابی نباشند و انقلابی زندگی نکنند مشکلات آنها را نابود خواهد کرد زیرا در تاریخ داریم که کشور‌هایی بودند که با مشکلات مواجه شدن، مسیر‌شان عوض شده است.

کد مطلب: ۱۳۸۹۰۱۰
لینک کوتاه کپی شد
اگر مردم انقلابی نباشند، مشکلات آنها را نابود می‌کند

حجت الاسلام و المسلمین جواد طاهری بیان کرد: اگر مردم ما انقلابی نباشند وانقلابی زندگی نکنند مشکلات آنها را نابود خواهد کرد زیرا ما در تاریخ داریم که کشور هایی بودند که با مشکلات مواجه شدن، مسیر شان عوض شده است.

وی در رابطه با روحیه انقلابی‌گری افزود: این روحیه دارای چند ویژگی است که یکی از مهم ترین آنها این است که مردم به اصول و ارزش های خودشان پایبند باشند واز این ها کوتاه نیایند.

جواد طاهری اظهار کرد: اگر عاشورا نبود ماهم سقوط کرده بودیم و در این حال نبودیم به عنوان مثال آمریکا وزارت فرهنگ وارشاد ندارد به جای آن سینما ای به نام هالیوود که راه بازی با ذهن مردم را با این سینما در پیش گرفته است ،اما این محرم است که ما شیعیان را نگه داشته است.

امام جمعه در پایان گفت: دشمن دیگر نمی تواند مارا تهدید نظامی کند بلکه مارا تهدید اقتصادی کرده است اما انقلابی بودن به معنی هرگز تسلیم نشدن است.

خبرنگار دانش آموز: فرزاد آسوده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار