افتتاحیه هفتمین دوره از اردوی زیارت اولی‌های دختر سراسر کشور

مشهد (پانا) - هفتمین اردوی زیارت اولی‌ها با حضور سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش و رئیس سازمان دانش‌آموزی خراسان‌رضوی در اردوگاه ثامن الحجج برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۸۸۸۴۹
لینک کوتاه کپی شد
افتتاحیه هفتمین دوره از اردوی زیارت اولی‌های دختر سراسر کشور

علی مهدوی خواه، سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی ضمن تسلیت ایام متبرک محرم عنوان کرد: خوشحالم که اولین برنامه رسمی که در مسئولیت جدید صورت گرفته است در کنار دانش آموزان زیارت اولی‌ است.

وی افزود : شما دانش آموزان توفیق پیدا کردید که در هفتمین دوره زیارت اولی ها حضور پیدا کنید و به عنوان کسانی که اولین بار است به زیارت امام رضا (ع) مشرف می‌شوید، در مشهد مقدس حضور پیدا کردید. از این بابت خدای منان را شاکر هستم.

مهدوی خواه ادامه داد: شما باید خوشحال باشید که در این دوره حضور پیدا کردید خیلی از افراد هستند که دوست دارند جای شما باشند ولی متاسفانه هنوز توفیق پیدا نکردند.

وی در پایان گفت: دانش آموزان مسلح به سلاح حجاب و عفاف هستند، می‌دانند که همه سعی می‌کنند بر علیه حجاب و عفاف و مقدسات دینی عمل کنند. کسانی که هنوز خدا را نشناخته اند و بهره ای از معارف الهی در وجودشان قرار ندارد، آنهایی هستند که بر علیه این مقدسات کار می کنند.

دانش آموز خبرنگار :غزل یزدانخواه

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار