مدیر آموزش و پرورش منطقه ۴ عنوان کرد:

دانش‌آموزان میدان‌داران اصلی گام دوم انقلاب هستند

تهران (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه 4 شهر تهران ضمن تاکید بر اینکه ایران قوی باعث می‌شود کشور به عنوان یک الگو و مدل برای سایر کشورها و مردم دیگر جهان مطرح شود، دانش‌آموزان را میدان‌داران اصلی گام دوم انقلاب اسلامی دانست.

کد مطلب: ۱۳۸۸۸۱۱
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان  میدان‌داران اصلی گام دوم انقلاب هستند

نشست مدیران مدارس متوسطه و هنرستان ها با حضور هادی زمانی نژاد مدیر آموزش و پرورش منطقه 4، امیرحسین دلخواه، معاون آموزش متوسطه، مسعود رضایی، مسئول حراست، فاطمه حسن زاده مسئول ارزیابی عملکرد آموزش و پرورش این منطقه برگزار شد.

هادی زمانی نژاد، مدیر آموزش و پرورش منطقه 4 اظهار کرد: «ایران قوی باعث می‌شود کشورمان به عنوان یک الگو و مدل برای کشورها و مردم دیگر جهان مطرح شود و بدون شک، این قدرت و قوت ما به مذاق دشمن خوش نمی‌آید. دانش آموزان به عنوان میدان‌داران اصلی گام دوم انقلاب، نقش اول در ایران قوی را دارند و ایران قوی باید توسط نوجوانان و جوانان حفظ شود. به همین جهت نقش ما در آموزش و پرورش، تربیت و حفظ این جوانان بسیار مهم است و باید با تمام ظرفیت های موجود در این مسیر اثربخش باشیم.»

زمانی نژاد ضمن تشکر از مدیران در فرآیند برگزاری امتحانات خردادماه، اجرای دقیق و رضایت بخش امتحانات را ثمره تلاش و دقت نظر همکاران دانست و اذعان کرد: «تصحیح بیش از 140هزار برگه امتحانات نهایی فقط با همکاری و همدلی مدیران و معلمان امکان پذیر بود.»

وی در ادامه با اشاره به ایام ثبت نام مدارس،سعه صدر و تکریم ارباب رجوع را یکی از مهمترین ارکان رفتاری مدیریت دانست و افزود: «ما متولیان امر تعلیم و تربیت در هر جایگاهی در آموزش و پرورش وظیفه خدمتگزاری به نظام آموزشی را داریم. تواضع در برابر همه که در نهایت باعث ایجاد حس بهتر نسبت به خودمان و دیگران است، در روابط اجتماعی بسیار کمک کننده است، همچنین فرهنگ سازی رفتار خوب و صحیح، بسیار مهم است و باید به عنوان یک وحدت رویه در مدارس اجرا شود.»

زمانی نژاد در پایان با تبیین اهمیت فرآیند انتخاب رشته در مدارس و اعلام نتایج هدایت تحصیلی دانش آموزان پایه نهم خاطرنشان کرد: «هدایت تحصیلی و انتخاب رشته پایه نهم از اهمیت بسیاری برخوردار است، دانش آموزان پایه نهم پر از انرژی، خلاقیت و استعدادهای نهفته هستند، باید هر کدام از آن‌ها را با اهمیت دانست و دانش آموز را در پی کشف علایق و استعدادهایش در انتخاب صحیح یاری کرد.»

دانش آموز خبرنگار: محمد مهدی کاظمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار