آغاز ثبت‌نام در سامانه طرح خادمان روضه رضوان

تهران (پانا) - معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان پسماند شهرداری تهران از آغاز ثبت‌نام هموطنان در سامانه طرح خادمان روضه رضوان خبر داد .

کد مطلب: ۱۳۸۸۴۶۹
لینک کوتاه کپی شد
آغاز ثبت‌نام در سامانه طرح خادمان روضه رضوان

محمد کیخا، معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان پسماند شهرداری تهران با اشاره به آغاز طرح خادمان روضه رضوان اظهار کرد: همزمان با ایام آغاز ایام محرم و عزاداری سالار شهیدان این طرح نیز از سوی سازمان پسماند آغاز شده است.

وی تصریح کرد: شهروندان تهرانی و افرادی که در هیئات مذهبی اعم از مساجد حسینیه‌ها و تکایا حضور دارند می‌توانند از طریق پیام‌رسان‌های داخلی نسبت به ثبت‌نام طرح خادمان روضه رضوان اقدام کنند.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان پسماند شهرداری تهران در خصوص جزئیات طرح خادمان روضه رضوان گفت: در این طرح افراد می‌توانند در پیام‌رسان‌های داخلی ثبت‌نام کنند و در ادامه در طرح نظافت هیئات و تکیه‌ها و حسینیه‌ها با مجموعه پسماند مشارکت داشته باشند به طوری که پس از ثبت‌نام افراد؛ آموزش های لازم را می‌بینند و در ادامه تجهیزاتی از جمله سطل زباله جارو و کاور در اختیار آنها قرار خواهد گرفت.

کیخا ادامه داد: پس از پایان دهه اول ماه محرم قرعه‌کشی بین ثبت‌نام‌کنندگان انجام می پذیرد و در ادامه تعدادی از افرادی که در طرح خادمان روضه رضوان شرکت و در قرعه‌کشی برنده شده باشند، برای مراسم اربعین حسینی به کربلا اعزام خواهند شد تا در کنار نیروهای خدمات شهری شهرداری تهران کار نظافت و رفت و روب را در آن ایام به عهده داشته باشند.

وی ادامه داد: آن دسته از عزیزانی که در ایام اقامه عزای امام حسین(ع) تمایل دارند به صورت داوطلبانه در نظافت و پاک‌سازی مساجد، حسینیه‌ها و تکایا مشارکت داشته باشند دعوت می‌شود با ثبت‌نام در سامانه طرح خادمان روضه رضوان در دریافت لوازم و وسایل مورد نیاز از سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران در این طرح مشارکت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار