مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند:

نظافت شهر تهران در شأن شهروندان نیست؛ ناوگان خدمات شهری فرسوده است

تهران (پانا) - مدیرعامل سازمان پسماند با بیان اینکه نظافت شهر تهران در شأن شهروندان نیست، گفت تا یک ماه آینده تحول در این حوزه آغاز می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۸۸۴۰۸
لینک کوتاه کپی شد
نظافت شهر تهران در شأن شهروندان نیست؛ ناوگان خدمات شهری فرسوده است

رضا محمدی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه در حوزه پسماند کارهای بر زمین مانده زیادی وجود دارد، گفت: ناوگان خدمات شهری ما فرسوده است و به همین دلیل کیفیت خدمات شهری ضعیف شده است.

مدیرعامل سازمان پسماند ادامه داد: طی سال‌های گذشته ماشین‌آلات پیمانکاران فرسوده شده و ناوگان کاهش یافته و کارگران این حوزه افزوده شده که این بازگشت به عقب است.

محمدی تاکید کرد: نظافت شهر در شأن شهروندان نیست و تلاش می‌کنیم تا یک ماه آینده شاهد آغاز تحول در این حوزه باشیم.

وی ادامه داد: وضعیت فعلی نظافت شهر را قابل تحمل نمی‌بینیم و اقدامات اورژانسی را در این حوزه انجام می‌دهیم.

مدیرعامل سازمان پسماند با اشاره به اینکه بخشی از نیروهای خدمات شهری در مراسم اربعین حضور خواهند داشت، گفت: می‌خواهیم در ایام مناسبت‌ها قرارداد پشتیبانی داشته باشیم که نیروهای پشتیبان در این زمان‌ها خدمات‌رسانی کنند.

استفاده از خادم‌یاران برای پاک‌سازی شهر در مناسب‌ها

محمدی همچنین از استفاده نیروهای مردمی برای پاکسازی شهر در مناسبت‌ها خبر داد، گفت: می‌توان از خادم‌یاران در مناسبت‌هایی جهانی مانند پیاده‌روی اربعین به‌عنوان نیروی پشتیبان مردمی استفاده کرد.

مدیرعامل سازمان پسماند با اشاره به اصلاح فرایندها در حوزه پسماند نیز گفت: برنامه‌های ویژه‌ای در قالب «ام ار اف‌» داریم تا موضوع کتفی و کولی‌ها را برطرف کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار