خداحافظی کنایه آمیز علوی از فولاد

تهران (پانا) -  سرپرست فولاد خوزستان از این تیم خداحافظی کرد.

کد مطلب: ۱۳۸۸۲۶۸
لینک کوتاه کپی شد
خداحافظی کنایه آمیز علوی از فولاد

سید محمد علوی که زمانی در تیم فولاد خوزستان توپ می زد و از همین تیم نیز به تیم ملی رسید، در سال های اخیر به عنوان سرپرست تیم فولاد مشغول به فعالیت بود. او امروز با قراردادن پستی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام به نشانه پایان کار خود در این تیم، به صورت کنایه آمیز نسبت به نوع قطع همکاری خود، از هواداران فولاد خداحافظی کرد.

او نوشته است:

«سلام به شما هواداران خوب فولاد

چه زمانی که با افتخار پیراهن فولاد خوزستان را به تن می‌کردم و چه زمانی که به عنوان مدیر در این تیم حضور داشتم، به عضوی از شما بودن افتخار کرده‌ام.

فولاد برای من خانه‌ای امن است که در آن به بهترین شکل پرورش یافتم و به لطف شما هواداران فهیم و با لیاقت توانستم به تیم ملی برسم و اندک اعتباری در فوتبال ایران داشته باشم. از بازگشت دوباره‌ام به خانه قبلی ام، ۴ سال می‌گذرد و در این چهار سال خدارا شکر می‌کنم که توانستیم با تلاش همه اعضای مجموعه بارها لبخند را بر لبان شما بیاوریم، ۲ قهرمانی در فوتبال ایران و حضور در جمع ۴ تیم برتر غرب لیگ قهرمانان آسیا از جمله روزهایی بوده که باعث شود امروز با سری بالا با شما خداحافظی کنم و قطعا روزهای تلخی نیز داشته‌ایم که شما به بزرگی خود آن‌ها را خواهید بخشید.

لحظه خداحافظی تلخ است اما اکنون وقت آن رسیده. آرزوی آن روزی رو دارم که نژاد و زبان تعیین کننده مسیر اشخاص در این تیم مردمی و محبوب نباشد.البته صحبت بسیاری هنوز باقی مانده که بهتر است در فرصتی مناسب به زبان بیاورمشان.

با آرزوی موفقیت برای تیم مردمی و محبوبم فولاد
به امید دیدار مجددتان»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار