نخستین رویداد رسانه‌ای راوی برگزار می‌شود

شهرکرد (پانا) - رویداد رسانه‌ای راوی نخستین رویداد استعداد‌های برتر رسانه‌ای کشور برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۸۸۰۶۴
لینک کوتاه کپی شد
نخستین رویداد رسانه‌ای راوی برگزار می‌شود

امور نوجوانان و دانش آموزی وزارت ورزش و جوانان با همکاری راوی پیام ، پایگاه خبری آماج خبر و پایگاه خبری سمن جوانان میزبان نخستین رویداد رسانه‌ای برگزار می‌کنند.

میثم ویسی رئیس شورای سیاستگذاری رویداد راوی در گفتگو با روابط عمومی امور نوجوانان و دانش آموزی وزارت ورزش و جوانان عنوان کرد : این رویداد برای اولین بار در سطح ملی با محوریت کشف استعدادهای درخشان خبری و رسانه ای کشور برگزار می شود.

وی افزود: این دوره از رویداد به همت امور نوجوانان و دانش آموزی وزارت ورزش و جوانان با همکاری رسانه راوی پیام، پایگاه خبری آماج خبر و پایگاه خبری سمن جوانان می‌شود.

همچنین محمدرضا تنو دبیر برگزاری رویداد راوی عنوان کرد: علاقه مندان میتوانند برای شرکت در این رویداد در محور های یادداشت نویسی، با موضوعیت یک یادداشت خبری ۲۰۰ کلمه‌ای با موضوعات مختلف سیاسی، اجتماعی ، اقتصادی ، فرهنگی و ... محور گزارشگری خبر با موضوعیت یک گزارش خبری حداکثر یک دقیقه ای با موضوعات مختلف، محور تولید محتوای گرافیکی، با موضوعیت پوستر و اینفوگرافیک در قالب ها و موضوعات مختلف خبری و محور پادکست و مولتی مدیا با موضوعیت پادکست حداکثر یک دقیقه ای و مولتی مدیا حداکثر ۲ دقیقه‌ ای تهیه نمایند

شرکت کنندگان محترم میتوانند آثار خود را به آیدی @RaviAsar در پیام رسان های ایتا، بله، سروش، روبیکا بارگذاری کنند.

وی افزود: مهلت ارسال آثار تا ۱۰مرداد۱۴۰۲ است.

از ۳ برگزیده هر محور در روز خبرنگار تجلیل به عمل می‌آید و امیدواریم که علاقه مندان با شرکت در این رویداد به ما در کشف استعدادهای های رسانه ای کشور و استفاده و بکارگیری این استعداد ها کمک کنند.

خبرنگار : ابوالفضل آذری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار