وقوع حادثه برای بالگرد اورژانس در حین ماموریت امدادی

تهران (پانا) - رئیس اورژانس کشور از وقوع حادثه برای یک فروند بالگرد این سازمان در حین فرود در استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۸۷۸۹۴
لینک کوتاه کپی شد
وقوع حادثه برای بالگرد اورژانس در حین ماموریت امدادی

جعفر میعادفر اظهار کرد: حوالی ساعت ۱۱ پیش از ظهر امروز یک فروند بالگرد اورژانس به همراه تکنسین‌ها و کادر پروازی در حال فرود در روستای سرآسیاب اجم از توابع بخش دیشموک در استان کهگیلویه و بویر احمد بود که دچار حادثه شد.

وی با بیان اینکه این حادثه به هیچ عنوان سقوط بالگرد نبوده است، گفت:‌ در اصطلاح تخصصی به حادثه رخ داده، هارد لندینگ یا فرود سخت گفته می‌شود و با توجه به اینکه ارتفاع بالگرد تا سطح زمین نیز زیاد نبود، نمی‌توان از عبارت سقوط برای آن استفاده کرد. با این وجود بالگرد پس از حادثه دچار حریق هم شد.

رئیس اورژانس کشور درباره تعداد مصدومان این حادثه گفت: کادر پرواز و تکنسین‌های اورژانس داخل این بالگرد حضور داشتند که خوشبختانه همگی در سلامت کامل بوده و دچار مصدومیت جدی نشدند. بالگرد برای انجام ماموریت برای امدادرسانی به کودکی ۱۲ ساله که با کاهش سطح هوشیاری درپی تنگی نفس شدید مواجه شده بود، اعزام شد که با حادثه رخ داده، هماهنگی برای اعزام بالگردی دیگر از پایگاه شیراز انجام شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار