مقام آور جشنواره مهارتی دانش‌آموزان با نیازهای ویژه: تشویق مادرم سازنده بود

مشهد (پانا) - حائز مقام سوم کشوری پنجمین جشنواره مهارتی دانش‌آموزان با نیاز ویژه دوره دوم متوسطه کاردانش خاص گفت راهنمایی و تشویق مادرش در این مسیر بسیار سازنده بود و راهنمایی‌ها و تشویق‌هایی که در مدرسه می‌شد، به او انگیزه داد.

کد مطلب: ۱۳۸۷۷۰۹
لینک کوتاه کپی شد
مقام آور جشنواره مهارتی دانش‌آموزان با نیازهای ویژه: تشویق مادرم سازنده بود

امیرحسین بیگی گفت: بسیاری از ما وقتی با افرادی که با وجود محدودیت های فراوان در اوج امید زندگی می کنند و اطرافیان را نیز به سمت امیدواری سوق می دهند، روبرو می شویم از خود خجالت می کشیم که با وجود سلامت کامل، از همه توان خود برای رسیدن به قله های موفقیت استفاده نمی کنیم.در این میان جمعی از افراد بانیازهای ویژه هستند که افرادی درس آموز برای دیگران شده اند.

وی افزود: تعداد افرادی که توانمندی را به معلولیت گره زده اند در جامعه کم نیستند و بسیاری از آنها قادرند با اندک یاری دیگران زندگی خود را اداره کنند و حتی دیگران را از کار خود منتفع کنند.

وی ادامه داد:به دلیل عشق و علاقه به کارهای باغبانی و گل کاری به این رشته علاقه مند شدم و با سختی هایی که داشت، تلاش می کردم و هر جا سوالی برام پیش می آمد درباره اش تحقیق می کردم و دوست دارم فعالیتم را در مسیر گل کاری و گلخانه ادامه دهم.

بیگی گفت: ما دانش آموزان بانیازهای ویژه را حمایت کنند و به فکر ما باشند و کار و وسایل مورد نیازمان را در اختیار ما قرار دهند تا بتوانیم به هدفمان برسیم. ما با تلاش و پشتکار می توانیم موفق شویم البته با حمایت مسئولین، مدرسه و خانواده. ما دانش آموزان بانیازهای ویژه بسیار موفق در کارها و فعالیت هایمان عمل می کنیم و فقط باید با اراده قوی و محکم پیش برویم تا به نتیجه خوب و مفید برسیم.

دانش آموز خبرنگار: حسناداریوش

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار