جذب ۲۷ هزار زن سرپرست خانوار تحت پوشش کمیته امداد در سهمیه جدید بیمه‌ای

تهران (پانا) - معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره)، از پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی برای ۷۱ هزار زن سرپرست خانوار تحت حمایت خبر داد و گفت ۲۷ هزار نفر از این تعداد در سهمیه جدید جذب شدند.

کد مطلب: ۱۳۸۷۶۸۲
لینک کوتاه کپی شد
جذب ۲۷ هزار زن سرپرست خانوار تحت پوشش کمیته امداد در سهمیه جدید بیمه‌ای

به گزارش کمیته امداد، حسین خدرویسی افزود: برخورداری از بیمه تامین اجتماعی یکی از خدمات کمیته امداد به خانواده‌های تحت حمایت است که این اقدام موجب بهره‌مندی مددجویان از مزایا و خدمات بازنشستگی در این سازمان بیمه‌ای خواهد شد.

وی اظهار کرد: بهره‌مندی مددجویان تحت پوشش کمیته امداد از بیمه تامین اجتماعی موجب خروج پایدار مددجویان از چرخه حمایت این نهاد می‌شود.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) تاکید کرد: همچنین اکنون برای بیش از ۵۶ هزار نفر از مددجویان تحت پوشش این نهاد، پرداخت حق بیمه از طریق صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر در حال انجام است.

‏وی از بازنشسته شدن هفت هزار نفر از مددجویان از طریق بیمه تامین اجتماعی و خروج پایدار از چرخه حمایت کمیته امداد خبر داد و اظهار داشت: برخورداری از حقوق و مستمری ماهیانه به عنوان یکی از مزایای اصلی و استفاده از خدمات بازنشستگی تامین اجتماعی برای مددجویان به شمار می‌رود.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد تصریح کرد: تعداد ۱۴۰۰ نفر از مددجویان مشمول بیمه صندوق روستائیان و عشایر نیز به مرحله بازنشستگی رسیده‌ و از حقوق ماهیانه بهره‌مند شده‌اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار