سخنگوی شورای شهر تهران:

هفته گذشته جمع‌آوری دست‌فروشان محوطه تئاتر شهر انجام شد

تهران (پانا) - سخنگوی شورای شهر تهران با اشاره به ساماندهی محوطه تئاتر شهر، گفت با وجود سختی‌هایی که بود، با همکاری شهرداری منطقه ۶ و ۱۱ و شرکت‌های ساماندهی مشاغل و شهربان و حریم‌بان، هفته گذشته جمع‌آوری دست‌فروشان کاملاً انجام شد که قطعا با رضایت همراه خواهد بود.

کد مطلب: ۱۳۸۷۴۴۱
لینک کوتاه کپی شد
هفته گذشته جمع‌آوری دست‌فروشان محوطه تئاتر شهر انجام شد

علیرضا نادعلی در یکصد و شصت و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه در عید غدیر تجمعات مختلفی برگزار شد، اظهار کرد: جشنواره آرمان و جشن غدیر در ورزشگاه ۱۲ هزار نفری آزادی برگزار شد که اقدام حساب شده‌ای بود و تشکر می‌کنم که از این اعیاد استفاده درستی می‌شود. در جشن ۱۰ کیلومتری نیز عیوبی که سال گذشته بود برطرف شد و بیش از همیشه حضور مردم و برپایی موکب‌ها بسترسازی شد که جای تقدیر از همه همکاران در شهرداری دارد.

وی با اشاره به ساماندهی محوطه تئاتر شهر، خاطرنشان کرد: با وجود سختی‌هایی که بود، با همکاری شهرداری منطقه ۶ و ۱۱ و شرکت‌های ساماندهی مشاغل و شهربان و حریم‌بان، هفته گذشته جمع‌آوری دست‌فروشان کاملاً انجام شد که قطعا با رضایت همراه خواهد بود.

نادعلی با بیان اینکه باید شرایط مناسبی برای امرار معاش دست‌فروشان فراهم کرد، یادآور شد: این هم باید در نظر بگیریم که زمین به اندازه کافی برای جایگزینی نداریم و نباید حقوق عمومی را نیز زیر پا گذاشت.

مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه با وجود اینکه جمع آوری دست‌فروشان دیر انجام شد اما قابل تقدیر است، گفت: امیدواریم این ساماندهی در تمام نقاط تهران شکل بگیرد تا شاهد نابسامانی نباشیم.

وی تأکید کرد: بسیاری از نقاط شهر با این وضعیت روبه‌رو هستند؛ عده‌ای پارک دوبل می‌کنند و دست‌فروشی می‌کنند که در شمال و جنوب و بزرگراه‌ها دیده می‌شود؛ این ساماندهی کار شهرداری نیست بلکه کار پلیس است که به موضوع رسیدگی کند و رفع سد معبر را انجام دهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار