همزمان با دهه اول محرم صورت می‌گیرد؛

اجرای تئاتر دانش‌آموزی «همه آب‌ها نام عباس را می‌دانند» در قم

قم(پانا)- کارشناس مسئول فرهنگی هنری اداره کل آموزش و پرورش استان قم عنوان کرد تئاتر دانش‌آموزی « همه آب‌ها نام عباس را می‌دانند» همزمان با دهه اول محرم در سینما تربیت روی صحنه می‌رود.

کد مطلب: ۱۳۸۷۳۶۸
لینک کوتاه کپی شد
اجرای تئاتر دانش‌آموزی «همه آب‌ها نام عباس را می‌دانند» در قم

علی اوسط کریمی، کارشناس مسئول فرهنگی هنری اداره کل آموزش و پرورش استان قم در گفت‌وگویی اظهار کرد: تئاتر دانش آموزی روایت ظهر عاشورا با عنوان «همه آب ها نام عباس را می دانند» به مناسبت ایام محرم الحرام هر روز از ساعت 8 تا 12 صبح بر روی صحنه می‌رود.

وی افزود: این تئاتر به کارگردانی علی اصغر ایمانی زاده و با نویسندگی فریدون ولایی از اول محرم تا دهم محرم در مجتمع فرهنگی سینما تربیت واقع در خیابان شهیدان فاطمی(دورشهر) اجرا می شود و دانش آموزان مقطع ابتدایی به نام های علی نوروزی، هادی ایمان زاده، امین رضا باریکلو، محمدطاها ذاکری، ابوالفضل غلامزاده، سجاد نظیفی، میثم علی نژاد، ابوالفضل میرزایی و علیرضا علی پور در آن ایفای نقش خواهند کرد.

کارشناس مسئول فرهنگی هنری اداره کل آموزش و پرورش قم تصریح کرد: دانش آموزان فعال کانون‌های تابستانی آموزش و پروش و کانون‌های مساجد می توانند برای تماشای این تئاتر به سینما تربیت مراجعه کنند و شرایط تماشای عمومی این تئاتر متعاقبا اعلام خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار