رئیس اداره شاهد و امور ایثارگران آموزش و پرورش خراسان رضوی:

مدارس شاهد خراسان رضوی در جشنواره بین‌المللی «الف‌تا» خوش درخشیدند

مشهد (پانا) - رئیس اداره شاهد و امور ایثارگران آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت مدارس شاهد خراسان رضوی در جشنواره بین‌المللی الف‌تا خوش درخشیدند و به طورکلی در پایان این جشنواره، ۴۲نفر در ۱۲محور به عنوان نفرات برتر برگزیده شدند.

کد مطلب: ۱۳۸۷۰۵۹
لینک کوتاه کپی شد
مدارس شاهد خراسان رضوی در جشنواره بین‌المللی «الف‌تا» خوش درخشیدند

علی غفاریان پناهی، رئیس اداره شاهد و امور ایثارگران آموزش و پرورش خراسان رضوی در پایان جشنواره بین‌المللی الف تا ضمن ابراز خرسندی از مشارکت فعال مدارس شاهد خراسان رضوی در این رویداد بین‌المللی، از کسب رتبه های برتر توسط مدیران و معلمان مدارس شاهد خبر داد.

وی در ادامه گفت: فضه صابری، مدیر دبیرستان شاهد خاندان قفلی که یکی از مدیران پرتلاش و خلاق کشور است، با ارائه ایده های خلاقانه توانست در دو محور جداگانه رتبه برتر را کسب کند. خوشبختانه فضه صابری، تنها شرکت کننده‌ای بود که توانست همزمان در دو محور رتبه برتر را کسب کند. نکته قابل توجه این است که ایده های ارائه شده توسط او در سطح دبیرستان شاهد خاندان قفلی سالهاست در حال اجراست و ما شاهد بازخورد مثبت این ایده ها در بین دانش آموزان هستیم.

غفاریان پناهی ادامه داد: اعظم صادقی، یکی از هنرآموزان هنرستان شاهد مهدیه نیز با ارائه ایده های نو در زمینه معرق کاری توانست رتبه برتر را در این جشنواره بین‌المللی کسب کند.

رئیس اداره شاهد و امور ایثارگران آموزش و پرورش خراسان رضوی دبستان شاهد سهام خیام را یکی دیگر از مدارس حاضر در این جشنواره معرفی کرد و افزود: ایده های معاون دبستان شاهد سهام خیام نیز به عنوان ایده منتخب به این جشنواره راه یافت و او توانست به ارائه موفق ایده های خود بپردازد.

شایان ذکر است در این رویداد بین المللی، ۳۷هزار و ۶۸۱ اثر توسط معلمان، مدیران مدارس، مجموعه ها، موسسات فعال آموزشی و تربیتی و مدارس فنی و حرفه ای، ارسال شده بود که از این تعداد، ۱۳۴ اثر به مرحله کشوری راه یافت.

حاضرین این رویداد بین المللی با شرکت در مرحله نهایی، با حضور ۱۱کشور در مصلی تهران، به رقابت و ارائه ایده ها و تجارب خود پرداختند و در پایان این رقابت، ۴۲ نفر در ۱۲ محور به عنوان نفرات برگزیده معرفی شدند.

خبرنگار دانش آموز: ستاره خزائی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار