مدیرکل امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی وزارت آموزش و پرورش:

تمامی دانش آموزان باید جرأت نه گفتن را در خود پرورش دهند

مشهد (پانا) - مدیرکل امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی وزارت آموزش و پرورش عنوان کرد دانش‌آموزان باید جرأت نه گفتن را یاد بگیرند و در خود پرورش دهند. این وظیفه بر عهده مسئولان است تا به بهترین نحو ممکن فرزندانی صالح با محیطی سلامت به جامعه تحویل دهند.

کد مطلب: ۱۳۸۶۸۲۸
لینک کوتاه کپی شد
تمامی دانش آموزان باید جرأت نه گفتن را در خود پرورش دهند

امیر تجلی نیا، مدیرکل امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به سخن امام رضا در گفت‌وگو با پانا گفت:«نادان همنشینان خود را به سختی و دشواری دچار می‌کند. دانش آموزان باید در انتخاب دوست دقت کنند؛ زیرا انتخاب های اشتباه و همنشین شدن با افراد اشتباه و نادان باعث پشیمانی نیز می‌شود.»

وی بیان کرد:«اگر احساس کردید دوستان شما درخواست های نابه‌جا و نادرستی از شما دارند، ادامه دادن آن دوستی هرگز به صلاح شما نیست و بهتر است هرچه سریعتر برای سلامت روح و روان خودتان از آن شخص فاصله بگیرید.»

وی در ادامه افزود:« دانش آموزان و تمام فرزندان ما باید جرأت نه گفتن را یاد بگیرند و در خود پرورش دهند. این وظیفه بر عهده ماست تا به بهترین نحو ممکن فرزندانی صالح با محیطی سلامت به جامعه تحویل دهیم.»

مدیرکل امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی وزارت آموزش و پرورش در پایان بیان کرد:«از شما دانش آموزان خواستارم در انتخاب دوست دقت کنید و جرأت نه گفتن را در خود پرورش دهید تا در زندگی موفق و خوشنود شوید.»

دانش آموز خبرنگار: مهدیه مهدی زاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار