مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام:

آماده‌سازی مدارس برای سال تحصیلی جدید رسالت درون و برون دستگاهی دارد

ایلام (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام عنوان کرد آماده‌سازی مدارس برای سال تحصیلی جدید رسالت درون و برون دستگاهی دارد.

کد مطلب: ۱۳۸۶۴۵۶
لینک کوتاه کپی شد
آماده‌سازی مدارس برای سال تحصیلی جدید رسالت درون و برون دستگاهی دارد

نشست شورای طرح آماده سازی مدارس برای سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ (پروژه مهر) با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام و سایر اعضا برگزار شد.

علی درویشی، مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام در این نشست بیان کرد: آماده سازی مدارس هم رسالت درون دستگاهی دارد و هم برون دستگاهی و باید از تمام ظرفیت از جمله شورای آموزش و پرورش استان و دستگاه های مرتبط استفاده شود تا با ایجاد همگرایی های لازم مدارس برای سال تحصیلی جدید آماده شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام مقوله عملیاتی شدن کامل طرح آماده سازی مدارس برای سال تحصیلی جدید را بسیار ضروری دانست و خواستار توجه هرچه بیشتر مدیران مدارس در این زمینه شد.

درویشی تصریح کرد: در ابلاغ دستورالعمل این طرح به شهرستان ها و مناطق می بایست به برش مدرسه ای توجه ویژه ای شود. همچنین اینکه توجیه و توضیح دستورالعمل برای مدیران مدارس با توجه به تنوع مدارس از نظر فنی، نظری، مقطع و...ضروری است.

رئیس دستگاه تعلیم و تربیت استان ایلام، ساماندهی نیروی انسانی و مدیران مدارس، ضرورت پیگیری برای اجرای کامل طرح آماده سازی مدارس برای سال تحصیلی جدید و تهیه پیوست مستندات در این زمینه را خواستار شد.

درویشی در پایان افزود: به دلیل تلاقی زمان اربعین با پروژه مهر، شهرستان های که زائر پذیر هستند علاوه بر دقت لازم، اقدامات مناسب را با توجه به این مهم انجام دهند.

توجه به سرویس مدارس، ساماندهی نمازخانه، کتابخانه و...از دیگر مواردی بود که مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام در این نشست به آن ها اشاره کرد.

خبرنگار: خدیجه طیبی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار