مدیر کل آموزش و پرورش البرز:

تامین زمین، مهم‌ترین مشکل ساخت مدرسه در البرز است

کرج (پانا) - مدیرکل آموزش وپرورش البرز گفت تامین زمین مهم‌ترین مشکل ساخت مدرسه در این استان است.

کد مطلب: ۱۳۸۶۴۳۵
لینک کوتاه کپی شد
تامین زمین، مهم‌ترین مشکل ساخت مدرسه در البرز است

علی حجرگشت، مدیرکل آموزش وپرورش استان البرز در جلسه مولدسازی و مستندسازی املاک آموزش و پرورش البرز با اشاره به حرکت ارزشمند و معنوی خیران مدرسه ساز در کمک به رفع محرومیت های آموزشی استان گفت: خیران مدرسه ساز نباید در استان البرز معطل تامین زمین بمانند.

وی اظهار کرد: این استان در بخش سرانه فضای آموزشی آخرین استان کشور و بعد از استان سیستان و بلوجستان قرار دارد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان با بیان اینکه آموزش و پرورش برای ساخت مدرسه به کمک مجموعه شهرداری ها و شوراهای اسلامی در استان البرز نیاز دارد، یادآوری کرد: نبود زمین برای ساخت مدرسه در نواحی چهارگانه آموزش و پرورش کرج که بیشترین مهاجرت پذیری استان البرز را دارد محسوس تر است.

حجرگشت تصریح کرد: تامین زمین یکی از چالش های اصلی ساخت کلاس های درس با جمعیت بالای دانش آموزی در استان البرز است که باید برای آن چاره اندیشی کرد.

وی ادامه داد: خیرین مدرسه ساز در ساخت فضاهای آموزشی این استان کارنامه موفق و بی نظیری دارند که این حرکت معنوی آنان قابل تحسین است.

حجرگشت در ادامه عنوان کرد: شهرداران و شوراهای اسلامی البرز برای توسعه زیرساخت های آموزشی در این استان و همراهی خیرین که هدفی جز ساخت کلاس های درس ندارند، پای کار بیایند و انگیزه لازم را برای خیرین نیک اندیش در این راه معنوی بوجود آورند.

مدیرکل آموزش و پرورش البرز تصریح کرد: طی ۲۲ سال گذشته خیرین در تأمین کلاس‌های درس در این استان نقش مؤثری داشته‌اند که اگر همت والای این عزیزان نبود، کمبود شدید فضای آموزشی در البرز را شاهد بودیم.

وی اضافه کرد: سالانه بیش از ۱۲ هزار نفر به واسطه مهاجرت‌ها به جمعیت دانش آموزی البرز افزوده می شوند در حالی که این رشد جمعیت نیاز به تامین فضای آموزشی دارد.

حجرگشت در پایان تاکید کرد: نهضت مدرسه سازی در استان البرز در حال اجراست که ساخت مدارس در قالب آن نیاز به همراهی هرچه بیشتر دستگاه های اجرایی استان دارد.

دانش آموزخبرنگار: ابوالفضل جانی پور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار