مدیر آموزش و پرورش نیشابور:

مدرسه‌ای در تراز سند تحول بنیادین قرار می‌گیرد که در ساحت‌های تربیتی گام بردارد

نیشابور (پانا) - مدیر آموزش و پرورش نیشابور عنوان کرد مدرسه‌ای در تراز سند تحول بنیادین قرار می‌گیرد که در ساحت‌های تربیتی گام بردارد.

کد مطلب: ۱۳۸۶۴۱۸
لینک کوتاه کپی شد
مدرسه‌ای در تراز سند تحول بنیادین قرار می‌گیرد که در ساحت‌های تربیتی گام بردارد

جشن ستارگان دبستان خیر ساز شهید امینی پور نیشابور در محل سالن تربیت این شهرستان با هدف انگیزه بخشی به دانش آموزان برگزار شد.

سید مهدی قاضی، معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش نیشابور با تاکید بر تشویق تمامی دانش آموزان در بخش های مختلف، گفت: خروجی آموزش و پرورش باید برنامه های فرهنگی و حجاب باشد.

قاضی افزود: مراسمات مدارس حرمت داشته و باید این حرمت با نقش دادن به دانش آموزان حفظ شود.

وی افزود: آموزش و پرورش سفره ای پهن کرده است تا دانش آموزان بنا بر علاقه و استعداد خود ایفای نقش کرده، توانایی های خود را شکوفا کنند و این امر مستلزم استعدادیابی نیز است.

مدیر آموزش و پرورش نیشابور خاطرنشان کرد: ما باید شرایط لازم را فراهم کنیم تا رشد دانش آموزان در زمینه های علمی، جشنواره ها، پژوهشی، فرهنگی، هنری، قرآنی و ورزشی را شاهد باشیم.

قاضی اضافه کرد: ما باید در شش ساحت مختلف تربیتی گام برداریم و مدرسه ای در تراز سند تحول بنیادین قرار می گیرد که در این شش ساحت حرکت کند.

وی تاکید کرد: اگر خروجی ساحت های شش گانه برای فرزندان ما فراهم شد می توانیم بگوییم مدرسه ما موفق بوده و امروز جشن ستارگان در یکی از همین ساحت ها تعریف می شود.

قاضی ادامه داد: دانش آموزان ما توانمندند، می توانند برنامه ها را به نحو مطلوب اجرا کنند و با وجود این استعدادها باید تمام برنامه های مدارس توسط آنها اجرا شود.

معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش نیشابور در پایان گفت: استعدادها پس از شکوفایی باید مورد توجه قرار گرفته و تقویت شوند، دانش آموزان از همان ابتدای راه باید خود را پیدا کرده و در جهت رشد این استعدادها تلاش شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار