استان بوشهر در اجرای طرح اتقان از استان‌های پیشتاز است

بوشهر(پانا) - معاون قرآن ، عترت وزارت آموزش و پرورش گفت استان بوشهر در اجرای طرح اتقان از استان‌های پیشتاز است و برای تقویت و توانمند سازی آموزگاران ابتدایی و عوامل اجرایی مدرسه طرح اتقان در پنج استان از جمله استان بوشهر اجرا می‌شود .

کد مطلب: ۱۳۸۶۲۴۵
لینک کوتاه کپی شد
استان بوشهر در اجرای طرح اتقان از استان‌های پیشتاز است

جاسم حسین زاده در گفتگو با پانا اظهار کرد: برنامه‌ها، فعالیت‌ها و مسابقه‌های قرآنی، عترت و نماز با یک رویکرد جدید تحولی اجرا می شود.

حسین زاده گفت: استان بوشهر در اجرای طرح اتقان از استانهای پیشتاز است و برای تقویت و توانمند سازی آموزگاران ابتدایی و عوامل اجرایی مدرسه طرح اتقان در پنج استان از جمله استان بوشهر اجرا می شود .

معاون قرآن، عترت وزارت آموزش و پرورش تاکید کرد: باید سه خصلت تربیتی ، عبارتند از قرائت قرآن ، محبت پیامپر گرامی اسلام (ص) و محبت اهل بیت (ع) در حیطه دانش آموزی تقویت شود.

حسین زاده افزود: هدف از طرح اتقان ارتقاء سواد قرآنی مدیران آموزگاران و عوامل اجرایی مدارس و موسسات آموزش قرآنی است .

حسین زاده گفت: افزایش توان و مهارتهای حرفه ای آموزگاران در زمینه های آموزش قرآن با ایجاد نشاط معنوی دانش آموزان از اولویت ها است.

حسین زاده افزود: طرح اتقان در پنج استان در حال اجرا است که بوشهر از لحاظ ظرفیت قرآنی ، استاد ، مدرس ، داور و نخبه های دانش آموزی بسیار غنی است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار