اعزام ۴۰۰ مربی و قرآن‌آموز به مشهد

شهرکرد (پانا) - مشهد مقدس میزبان ۴۰۰ نفر از مربیان و قرآن‌آموزان استان در دوره توانمندسازی شبکه آموزش قرآن است.

کد مطلب: ۱۳۸۶۰۸۳
لینک کوتاه کپی شد
اعزام ۴۰۰ مربی و قرآن‌آموز به مشهد

افشین امیریان مدیرکل آموزش‌وپرورش استان چهارمحال‌ و بختیاری رهاورد این سفر را نقطه پرش و پیشرفت در راستای اهداف دینی عنوان کرد و گفت: رهاورد این سفر می‌تواند انتخاب مسیری باشد که بدون تردید برای دنیای اسلام تاثیرگذار است و چه بسا زندگی شما یک مسیر جدید پیدا کند و این شما هستید که این سفر را تبدیل به نقطه‌ی اوج و پرش می‌کنید.

کارگر مسئول امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به برگزاری دوره توانمندسازی آموزش قرآن گفت: ۴۰۰ نفر از مربیان و قرآن‌آموزانی که توانایی اداره کلاس را دارند، از ظرفیت اساتید مشهد استفاده خواهند کرد و برای تقویت شبکه‌ آموزش قرآن به استان بازخواهند گشت.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام نماینده ولی‌فقیه در استان چهارمحال‌وبختیاری و امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه قرآن عاملی برای عاقبت‌بخیری و فراهم شدن زندگی مطلوب است ادامه داد: همه‌ی ما موظف هستیم که به شیوه‌های مختلف زمینه‌ی آموزش قرآن را به نسل جوان فراهم کنیم.

وی با خطاب به جوانان در خصوص فراگیری قرآن ادامه داد: تنها چیزی که عاقبت شما جوانان را ختم بخیر می‌کند و شما را به کمال مطلوب می‌رساند خواندن قرآن است.

حجت‌الاسلام مهدی طاهری مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه هدف از برگزاری این اردو انس بیشتر با قرآن و تربیت دانش آموختگان قرآنی است خاطرنشان کرد: پرورش شاگرد و تربیت دانش آموختگان قرآن امر مهمی است و همینجاست که ما می‌گوییم معلم قرآن معلمی است که مثل پیامبر اعظم(ص) شاگرد قرآنی دارد و قاری قرآن کسی است که شاگردان قاری دارد، حافظ قرآن کسی است که شاگردان حافظ دارد.

لازم به ذکر است این برنامه در طول مدت چند روز در مشهد با اجرای برنامه های قرآنی در خصوص دوره توانمندسازی اجرا خواهد شد.

دانش آموز خبرنگار پانا: شراره حاتمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار