اعزام 190 نفر از یاور مربیان طرح تربیتی شهید بهنام محمدی به اردوی مهارت افزایی مشهد مقدس

اردبیل (پانا) - مسئول سازمان بسیج دانش آموزی اردبیل گفت : 190 نفر از یاور مربیان طرح تربیتی شهید بهنام محمدی به اردوی مهارت افزایی سرمربیان که در مشهد مقدس در حال برگزاری است اعزام شدند.

کد مطلب: ۹۴۳۴۵۴
لینک کوتاه کپی شد
اعزام 190 نفر از یاور مربیان طرح  تربیتی شهید بهنام محمدی به اردوی مهارت افزایی مشهد مقدس

سرهنگ پاسدار ایرج نقی پور در گفت و گو با پانا اظهار داشت: در راستای مهارت افزایی یاورمربیان طرح شهید بهنام محمدی و فرماندهان حوزه های بسیج دانش آموزی درنواحی و مناطق 19 گانه استان 190 از نفر یاورمربیان و فرماندهان حوزه های بسیج دانش آموزی استان به اردوی مهارت افزایی که در مشهد مقدس در حال برگزاری است اعزام شدند.

او با بیان اینکه این دوره های مهارت افزایی هر کدام برای برادران و خواهران به مدت یک هفته در حال برگزاری است ، تصریح کرد : طرح فرهنگی تربیتی شهید بهنام محمدی کاری مشترک بین اداره کل آموزش و پرورش استان و سازمان بسیج دانش آموزی سپاه حضرت عباس (ع) اردبیل می باشد.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه حضرت عباس (ع) استان ابراز داشت :طرح شهید بهنام محمدی در 55 مدرسه هدف طرح با مشارکت آموزش و پرورش در مناطق و نواحی 19 گانه استان در حال برگزاری است.

نقی پور با اشاره به اینکه این طرح شهید بهنام محمدی طرحی 6 ساله است ، بیا ن کرد :این طرح درراستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در جهت تربیت جوان مومن انقلابی برای انقلاب اسلامی است و در سال تحصیلی جدید نیز در مدارس استان تداوم خواهد داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار