معاون پرورشی و تربیت‌بدنی شهرستان پاکدشت:

پایگاه‌های اوقات فراغت می‌توانند با زبان امروزی، نسل نوجوان را به پوشش برتر تشویق کنند

پاکدشت‌ (پانا) - معاون پرورشی و تربیت‌بدنی شهرستان پاکدشت، پایگاه‌های اوقات فراغت را در تشویق نسل نوجوان به سمت پوشش مناسب موثر دانست.

کد مطلب: ۱۳۸۵۹۵۳
لینک کوتاه کپی شد
پایگاه‌های اوقات فراغت می‌توانند با زبان  امروزی، نسل نوجوان را به پوشش برتر تشویق کنند

محمدحسنی معاون پرورشی‌ و‌ تربیت‌بدنی شهرستان پاکدشت در راستای برگزاری جلسه کارگروه بزرگداشت هفته عفاف و حجاب گفت: باید در حوزه‌های آموزش و پرورش برنامه‌ها را به سمت و سوی عفاف و حجاب سوق دهیم که هرکدام از آنها می‌تواند در برنامه‌های فرهنگی، پرورشی و آموزشی صورت گیرد.

وی افزود: لازم است الگو‌های عفاف و حجاب معرفی شوند؛ از جمله مدیران مدارسی که حجاب دارند می‌توانند سرآمد شاخص باشند و برای الگوگیری به دانش‌آموزان معرفی شوند.

محمدحسنی در ادامه اضافه کرد: موضوع عفاف و حجاب منحصر به بانوان نیست، بلکه آقایان هم در این امر شریک هستند و کل جامعه باید به سمت حجاب حرکت کند تا جامعه‌ای متدین و اسلامی داشته باشیم؛ چنانچه آقایان و بانوان در حوزه حجاب حرکت کنند، می‌توانیم یک جامعه در تراز انقلاب اسلامی رقم بزنیم.

حسنی نقل کرد: مسئله عفاف و حجاب می‌بایست از ادارات آموزش و پرورش آغاز شود و سپس به مدارس منتقل شود؛ همچنین لازم است اولیای دانش‌آموزان نیز نسبت به عفاف و حجاب دغدغه‌مند باشند چرا که حجاب سفارش خداوند بلندمرتبه است و انسان را از دره‌های هولناک حفظ می‌کند.

حسنی بیان کرد: پوسترها و آگهی‌های مکتوب و مصور می‌توانند در عرصه آموزش حجاب کارآمد باشند؛ ما باید بوسیله طرح‌های جدید و مناسب، نسل امروز را به داشتن پوششی درخور جامعه اسلامی تشویق کنیم؛ در این راستا پایگاه‌های اوقات فراغت می‌توانند با زبان امروزی، نسل نوجوان را به پوشش برتر تشویق کنند و در تحقق این مهم اثرگذار باشند.

خبرنگار دانش‌آموز: نگین سیری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار