رئیس سازمان استعدادهای درخشان آموزش و پرورش:

در جشنواره هنری سمپاد، دانش‌آموزان استعداد‌های خود را شناسایی می‌کنند

اصفهان(پانا) - رئیس سازمان استعدادهای درخشان آموزش و پرورش گفت جشنواره هنری سمپاد که در حال برگزاری است، یکی از این فوق برنامه‌ها است که بچه‌ها را با بعد زیبا‌شناسی آشنا‌تر می‌کند و همچنین کمک می‌کند، استعداد‌های خود را شناسایی کرده تا بتوانند در بقیه حوزه‌ها هم فعالیت داشته باشند.

کد مطلب: ۱۳۸۵۸۴۰
لینک کوتاه کپی شد
در جشنواره هنری سمپاد، دانش‌آموزان استعداد‌های خود را شناسایی می‌کنند

الهام یاوری رئیس سازمان استعدادهای درخشان آموزش و پرورش در گفتگو با پانا گفت: سمپاد سازمان ملی پرورش استعداد های درخشان است.

وی افزود: براساس سنجش دانش آموزانی که ضریب هوشی بالایی دارند وارد مدارس سمپاد برای دریافت اموزش‌ بیشتر می شوند تا تبدیل به یک انسان تمام ساحتی و اثر گذار برای حل مسائل و نیاز های اینده کشور باشند.

یاوری در خصوص فوق برنامه های سمپاد تصریح کرد: در حوزه های مختلف فوق برنامه های متفاوتی برای دانش آموزان برگزار می شود که در جریان این برنامه ها مهارت ، نگرش و دانش جدید کسب کنند.
جشنواره ی هنری سمپاد که در حال برگزاری آن هستیم یکی از این فوق برنامه ها است که بچه ها را با بعد زیبا شناسی آشنا تر می کند و همچنین کمک می کند استعداد های خود را شناسایی کرده تا بتوانند در بقیه حوزه ها هم فعالیت داشته باشند .

وی در پایان به دانش اموزان توصیه کرد: برای اینکه آدم اثر گذاری شوند باید روح بزرگ و قوی ، جسم توانمند و سالم و عقل فر هیخته و ورزیده داشته باشند که ترکیب این موارد یک مجموعه را در اختیار دانش آموزان قرار میدهد که طبیعتا با تحصیل تهذیب و ورزش به دست می آید.

دانش آموز خبرنگاران : فاطمه فانی ، فاطمه زهرا صف لشکر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار