معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان:

انتخاب هدف و برنامه‌ریزی در زندگی، یکی از دلایل موفقیت زندگی انسان است

بهارستان یک(پانا)- معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان در همایش افتتاحیه اوقات فراغت، انتخاب هدف و برنامه‌ریزی در زندگی را از دلایل موفقیت زندگی انسان دانست.

کد مطلب: ۱۳۸۵۸۰۱
لینک کوتاه کپی شد
انتخاب هدف و برنامه‌ریزی در زندگی، یکی از دلایل موفقیت زندگی انسان است

همایش افتتاحیه اوقات فراغت با حضور آیت اصلانی مدیر، مجتبی نقی‌زاده معاون پرورشی و تربیت‌بدنی، صالح اسمعیلی معاون آموزش متوسطه، مریم محمدی مسئول سازمان دانش‌آموزی آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان و سایر مسئولین و کارشناسان اداری و دانش‌آموزان در کانون شهید مطهری شهر گلستان، برگزار شد.

مجتبی نقی‌زاده معاون پرورشی و تربیت‌بدنی اداره آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان ضمن گرامیداشت عید غدیر خم، اظهار کرد: اولین عامل تقاوت انسان‌ها با یکدیگر، انتخاب هدف و داشتن برنامه برای آینده است؛ اگر انسان هدف نداشته باشد، تسلیم سرنوشت خواهد شد؛ ولی اگر هدفی معین پیش رو انسان باشد، می‌تواند سرنوشت خود را رقم بزند و برای رسیدن به اهداف خود، مبارزه کند.

وی ضمن اشاره به عامل موفقیت انسان‌ها، افزود: دومین نکته مهم در زندگی انسان‌ها، منطقی بودن است؛ انسانی که زندگی خود را بدون منطق سپری کند، به زودی نابود خواهد شد؛ همه افراد باید در همه تصمیمات‌ زندگی خود، منطق را در نظر بگیرند و عاقلانه، عمل کنند.

همچنین نقی‌زاده ضمن اشاره به عملکرد انسان‌ها در موقعیت‌های مختلف زندگی، گفت: عامل سومی که انسان‌ها را از یکدیگر متمایز می‌کند، مشورت گرفتن از افراد باتجربه است؛ مشورت کردن موجب می‌شود تا اشتباهات انسان کاهش یابد و وی از اتفاقات اطراف خود، درس بیاموزد؛ علاوه بر مشورت، توکل بر خداوند و دعای والدین نیز، بسیار مهم است.

در حاشیه این همایش نیز صالح اسمعیلی معاون آموزش متوسطه اداره آموزش و پرورش ضمن اشاره به کلاس‌های تابستانه، تشریح کرد: یکی از اقدامات مهم آموزش و پرورش، ایجاد برنامه‌هایی برای دانش‌آموزان در تابستان بوده‌است که موجب شده تا استعداد دانش‌آموزان شکوفا شود و آنان با استفاده از این برنامه‌ها، اوقات فراغت خود را به بهترین شکل، سپری کنند.

وی در پایان با اشاره به برنامه‌های اجرا شده برای اوقات فراغت دانش‌آموزان منطقه، خاطرنشان کرد: کلاس‌های برگزار شده در جهت اوقات فراغت دانش‌آموزان است؛ اما ممکن است بسیاری از آنان از این برنامه‌ها اطلاع نداشته باشند؛ به همین منظور از تمامی افراد درخواست می‌کنیم تا به دوستان خود و آشنایان‌شان اطلاع رسانی کنند تا تمامی دانش‌آموزان بتوانند در این کلاس‌ها، شرکت کنند.

خبرنگار دانش‌آموز: محدثه قبادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار