پیام رئیس سازمان دانش‌آموزی آذربایجان‌شرقی برای مجلس دانش‌آموزی کشور

تبریز (پانا) - رئیس سازمان دانش‌آموزی آذربایجان‌شرقی به مناسبت آغاز به کار یازدهمین دوره مجلس دانش‌آموزی کشور پیامی صادر کرد.

کد مطلب: ۱۳۸۵۳۴۸
لینک کوتاه کپی شد
پیام رئیس سازمان دانش‌آموزی آذربایجان‌شرقی برای مجلس دانش‌آموزی کشور

در متن پیام معصومه مختاری آمده است:

«یکی از سیاست های وزارت آموزش و پرورش بر مبنای سند تحول بنیادین، سیاست" دانش آموز محوری و دانش آموز باوری" است که تبلور آن مجلس و شوراهای دانش آموزی است.

مجلس دانش آموزی، عرصه مناسبی در جهت به رسمیت شناختن نظرات و مطالبات دختران و پسران نوجوان دانش آموز بوده و فرصت مناسب و ارزشمندی است تا دانش آموزان با پذیرش مسئولیت و تفکر آگاهانه نسبت به مسائل فعالیت کنند.

در واقع مجلس دانش آموزی جلوه شکوهمندی از رفتار مردم سالاری دینی بوده و بستر مناسبی را برای تربیت تمام ساحتی دانش آموزان گام دوم انقلاب در ابعاد فردی و اجتماعی فراهم می کند.

این جانب طلیعه یازدهمین دوره مجلس دانش آموزی کشور در ماه مبارک ذی الحجه را که ماه معنویّت و ماه اعیاد بزرگ مذهبی است به همه دانش آموزان منتخب و دست اندرکاران پرتلاش و خدوم سازمان دانش آموزی کشور و استان ها صمیمانه تبریک عرض کرده و امیدوارم در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) و با تلاش و کوشش نمایندگان مجلس دانش آموزی کشور بالاخص نمایندگان استان آذربایجان شرقی بتوانیم گامی موثر در جهت پیشبرد اهداف این نهاد صنفی مشورتی برداریم.

لازم به ذکر است، یازدهمین دوره مجلس دانش‌آموزی با حضور نمایندگان منتخب دختران و پسران استان‌ها، دانش‌آموزان خارج از کشور و اقلیت‌های دینی امروز (شنبه۱۷ تیر1402)‌‌‌‌‌‌ در محل مجلس شورای ملی شروع به‌کار کرد.

در این مراسم 6 دانش آموز منتخب (3 دانش آموز دختر و 3 دانش آموز پسر) استان آذربایجان شرقی نیز شرکت دارند.

در این برنامه وزیر آموزش و پرورش، مدیران ارشد این وزارتخانه و سازمان دانش‌آموزی حضور دارند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار