دبیرکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی:

نتیجه مقاومت در شرایط کنونی، پیروزی و عزت‌مندی است

دشمن در حال رصد کشور اسلامی ایران است

تهران (پانا) - دبیرکل جبهه پایداری گفت دشمن در حال رصد کشور اسلامی ایران است و یکی از راهکارهایی که امروز باید برای مقابله با اهداف شوم دشمنان در پیش بگیریم، دوری از دامن زدن به اختلافات و در پیش گرفتن وحدت است.

کد مطلب: ۱۳۸۵۱۳۹
لینک کوتاه کپی شد
نتیجه مقاومت در شرایط کنونی، پیروزی و عزت‌مندی است

به گزارش ابسنا، صادق محصولی شامگاه دیروز (۱۵ تیرماه) در جلسه دیدار با نخبگان استان زنجان، اظهار کرد: فراموش نکنیم که بدون مقاومت و پایداری قادر نخواهیم بود به آنچه که می‌خواهیم دست یابیم؛ بنابراین نتیجه مقاومت در شرایط کنونی، پیروزی و عزت‌مندی خواهد بود.

دبیرکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه وظیفه ما تلاش برای اعتلای کشور است و نباید ذره‌ای در این مسیر به خود تردید راه دهیم، تصریح کرد: امروز به معنای واقعی کلمه باید قدردان رهبر فرزانه انقلاب اسلامی باشیم و این قدردانی به این معنی است که کار جهادی را در پیش گرفته و فقط به دنبال پست و مقام نباشیم.

وی با اشاره به اینکه اگر بخواهیم شرایط امروز کشور را به معنای واقعی کلمه بازگو کنیم، بی‌تردید در شرایط جنگی قرار داریم، گفت: علی‌رغم اینکه در این جنگ، دشمن از سلاح‌های جنگی استفاده نمی‌کند اما به عینه می‌توان دید که با همه توان وارد عرصه شده و به دنبال ضربه زدن به کشور است.

دبیرکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی یادآور شد: ما نیز قبول داریم که در برخی مواقع اختلاف سلیقه‌هایی وجود داشته و این یک امر طبیعی است؛ بنابراین نباید اجازه دهیم این اختلاف سلایق منجر به ایجاد اختلافات اساسی و بنیادی شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار