جزئیات برگزاری نشست وزارت کشور با احزاب سیاسی حوزه فرهنگیان

مرادی: دولت بر پاسخ به مطالبات و رفع مشکلات جامعه فرهنگیان تمرکز و همچنین مسائل اساسی مانند عدالت آموزشی را نیز دنبال می‌کند‌

تهران (پانا) - مدیرکل سیاسی وزارت کشور بر لزوم گفت‌وگوی سیاسی میان احزاب و تشکل‌های سیاسی در موضوعات حکمرانی و نقش تسهیل‌گر وزارت کشور تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۳۸۰۳۶۲
لینک کوتاه کپی شد
جزئیات برگزاری نشست وزارت کشور با احزاب سیاسی حوزه فرهنگیان

‌به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت کشور، عبدالله مرادی این مطلب را در جلسه با احزاب و تشکل‌های سیاسی مرتبط با حوزه فرهنگیان و معلمان، مطرح کرد.

مدیر‌کل سیاسی وزارت کشور با تاکید بر نقش معلمان و تشکل‌های فرهنگیان به‌عنوان یک حلقه میانی میان نظام و جامعه، بر ضرورت نگاه کلان به جامعه فرهنگیان به‌عنوان مجموعه بزرگی که با تربیت و آموزش، آینده کشور را معماری می‌کنند، تاکید کرد و افزود: دولت بر پاسخ به مطالبات و رفع مشکلات جامعه فرهنگیان تمرکز و همچنین مسائل اساسی مانند عدالت آموزشی را نیز دنبال می‌کند.

مرادی، برنامه دولت را پیشبرد گفت‌وگوهای سیاسی موثر بین احزاب و دولت و همچنین میان احزاب با یکدیگر دانست و افزود: نشست‌های مشابه با احزاب در حوزه‌های موضوعی مانند‌؛ آموزش و پرورش، سلامت، توسعه و ... ادامه خواهد داشت، چرا که احزاب هرچند تشکلی سیاسی هستند، اما باید در حوزه فرهنگی، اجتماعی‌، اقتصادی برنامه حکمرانی داشته باشند.

به گفته وی، مناظره‌های سیاسی هم باید میان احزاب بر سر برنامه‌هایشان باشد، نه لزوما میان چهره‌های سیاسی.

در این‌ نشست که در چارچوب برنامه دوشنبه‌های گفت‌وگو در دفتر سیاسی وزارت کشور برگزار شد، دبیران کل و نمایندگان احزاب و تشکل‌ها آقایان؛ کمیجانی از مجمع فرهنگیان ایران اسلامی، میرزاپور جمعیت اسلامی فرهنگیان، برقعی انجمن اسلامی فرهنگیان قم، هاشمی سازمان معلمان ایران، فتحی کانون فرهنگیان شاهد و ایثارگر و سرگزی جمعیت معلمان و فرهیختگان ایران به ایراد نظرات خود دربارهص، عدالت آموزشی، منابع انسانی، تغییرات اجتماعی، سبک زندگی دانش‌آموزی، تحول ساختاری، نقش تشکل‌های معلمان در تصمیم‌سازی‌ها، مشارکت سیاسی در انتخابات و ... پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار