معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش تنگستان:

مراسم تجلیل از ۵۰۰ دانش‌آموز برگزیده مسابقات مختلف فرهنگی برگزار می‌شود

تنگستان (پانا) - معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش تنگستان گفت در راستای تشویق و ترغیب و ایجاد انگیزه از ۵۰۰ دانش‌آموز برگزیده در مسابقات مختلف فرهنگی در سال تحصیلی اخیر تجلیل می‌شوند.

کد مطلب: ۱۳۸۴۹۷۹
لینک کوتاه کپی شد
مراسم تجلیل از ۵۰۰ دانش‌آموز برگزیده مسابقات مختلف فرهنگی برگزار می‌شود

ابراهیم دهقان دوست در گفت وگو با پانا گفت: در راستای تشویق و ترغیب و ایجاد انگیزه از ۵۰۰ دانش آموز برگزیده در مسابقات مختلف فرهنگی در سال تحصیلی اخیر تجلیل به عمل خواهد آمد.

دهقان دوست افزود: این مراسم روز یکشنبه مورخ ۱۸ تیرماه با حضور دانش آموزان، مدیران، معاونین، مربیان پرورشی و جمعی از مسولین استانی و شهرستانی در سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی هنری شهر اهرم برگزار می شود.

وی در ادامه گفت: ما در سال تحصیلی گذشته با تلاش همکاران در حوزه پرورشی و تربیت بدنی حضور حداکثری دانش آموزان در مسابقات حوزه قرآن، عترت و نماز، فرهنگی و هنری، پویش های مختلف، مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی، مشاوره و سفیران سلامت داشتیم که تعدادی از آنان به مقام استانی دست یافته و به مرحله کشوری راه یافتند.

وی تصریح کرد: همزمان با این مراسم آیین افتتاحیه پایگاهای اوقات فراغت آموزش و پرورش تنگستان برگزار و رسماً فعالیت ۱۱ پایگاه اوقات فراغت در بخش مرکزی تنگستان و شهر اهرم آغاز می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار