مجلس دانش‌آموزی، بهترین فرصت برای‌ تمرین‌ مسئولیت‌پذیری است

اردبیل(پانا) - سرپرست سازمان دانش‌آموزی استان اردبیل گفت مجلس دانش‌آموزی، بهترین فرصت برای تمرین دموکراسی، مسئولیت‌پذیری و تعامل با مسئولان نظام جمهوری اسلامی ایران است.

کد مطلب: ۱۳۸۴۷۷۹
لینک کوتاه کپی شد
مجلس دانش‌آموزی، بهترین فرصت برای‌ تمرین‌ مسئولیت‌پذیری است

علی نعیمی، سرپرست سازمان دانش آموزی استان اردبیل در نشست صمیمانه با نمایندگان مجلس دانش‌آموزی این استان با اشاره به اهداف مجلس دانش‌آموزی اظهار کرد: اصلی‌ترین اهداف ما ایجاد بسترهای لازم به‌منظور مشارکت در عرصه‌های سیاسی، اجتماعی و مدیریتی است که این مساله یکی از ساحت‌های سند تحول بنیادین به شمار می‌آید.

وی ادامه داد: مجلس دانش‌آموزی در حقیقت عصاره دانش‌آموزان کشور است زیرا این مجلس توسط شوراهای دانش‌آموزی که نمایندگان آن توسط دانش‌آموزان انتخاب می‌شوند، تشکیل می‌شود.

سرپرست سازمان دانش‌آموزی استان با بیان اینکه مجلس دانش‌آموزی یک کار تشریفاتی نیست، افزود: این موضوع یک امر تربیتی است.

نعیمی با اشاره به اینکه هر یک از نمایندگان مجلس دانش آموزی به عنوان سفیران استان‌ها محسوب می‌شوند، گفت: سعی کنید با رفتار و منش اسلامی و انقلابی خودتان الگوی بهتری برای سایر دانش‌آموزان جهان اسلام باشید.

‌نمایندگان مجلس دانش آموزی اردبیل امروز با بدرقه سرپرست سازمان دانش آموزی استان جهت شرکت در افتتاحیه یازدهمین دوره مجلس سازمان دانش‌آموزی جمهوری اسلامی ایران به تهران اعزام شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار