افزایش سهم واریزی مدیرکل، مدیران و روسای آموزش و پرورش استان بوشهر در صندوق ذخیره فرهنگیان

بوشهر(پانا) - مدیرکل، شورای معاونان و مشاوران اداره کل و مدیران و روسای آموزش و پرورش استان بوشهر در اقدامی هماهنگ، سهم واریزی خود را تا سقف ۵ درصد افزایش دادند.

کد مطلب: ۱۳۸۴۶۶۲
لینک کوتاه کپی شد
افزایش سهم واریزی مدیرکل، مدیران و روسای آموزش و پرورش استان بوشهر در صندوق ذخیره فرهنگیان

علی موحدی مدیرکل آموزش‌وپرورش استان بوشهر در اجلاس مدیران و روسای آموزش و پرورش استان گفت: برای بهبود عملکرد صندوق ذخیره فرهنگیان، تیم جدید مدیریتی شامل نیروهایی جهادی و انقلابی و پاکدست، فعالیت خود را شروع کرده است.

وی افزود: اعضا این صندوق که تا پیش از این، فقط فرهنگیان شاغل بوده‌اند، می‌توانسته‌اند یک یا ۳ یا ۵ درصد از حقوق خود را به عنوان حق عضویت پرداخت کنند.

موحدی خاطرنشان کرد: معادل وجه واریزی، دولت موظف است سهم خود را به نام فرهنگی عضو در این صندوق واریز کرده تا از سرمایه تجمیع شده از محل این ۲ واریزی و فعالیت‌های اقتصادی صندوق، سود مناسب به معلمان تعلق گیرد.

وی ادامه داد: با تصمیم تیم جدید مدیریتی، امکان استمرار عضویت فرهنگیان پیشکسوت نیز با عنوان سهم مالکانه فراهم شده است.

موحدی تصریح کرد: معلمان سراسر استان از این فرصت برای ارتقا شرایط معیشتی خود استفاده کنند.

وی اظهار کرد: در این راستا، شورای معاونان و مشاوران اداره کل و مدیران و روسای ادارات آموزش وپرورش استان برای استفاده از فرصت حداکثری، پیش‌قدم شده و سهم واریزی خود را تا ۵ درصد افزایش دادند.

وی اضافه کرد: با همکاری این صندوق و حمایت‌های درون استانی، در حال تلاش و برنامه‌ریزی برای خانه‌دار شدن معلمان در گام اول در شهرهای برازجان و عالیشهر و ان شاالله در ادامه در سایر شهرستان ها و مناطقی که زمین مناسب اختصاص یابد، هستیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار