اکران فیلم مصلحت در راستای تحقق اهداف ساحت تربیتی و هنری برای فرهنگیان منطقه ۱۵

تهران (پانا) - در راستای اکران فیلم های ارزشی، سومین نمایش اختصاصی فرهنگیان منطقه ۱۵ با انتخاب فیلم مصلحت و با توجه به تبیین مفاهیم اعتقادی، اجتماعی، سیاسی و ... با استفاده از زبان هنر و در راستای تحقق اهداف سند تحول بنیادین و اجرایی کردن فرمایشات مقام معظم رهبری و تاکید ایشان بر جهاد تبیین و نمایش ارزش‌ها، توانایی‌ها و باورهای انقلاب، اکران شد.

کد مطلب: ۱۳۸۴۲۶۴
لینک کوتاه کپی شد
اکران فیلم مصلحت در راستای تحقق اهداف ساحت تربیتی و هنری برای فرهنگیان منطقه ۱۵

مطلب غفاری، مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۵، با تبریک عید غدیر خم درخصوص اکران فیلم «مصلحت» برای فرهنگیان اظهار کرد: یکی از ارزش‌های تربیت و آموزش و یکی از ساحت های تعلیم و تربیت، ساحت زیبایی شناختی و هنری است که با استفاده از زبان هنر که یک زبان ماندگار بوده می توان به تبیین مفاهیم اعتقادی، اجتماعی و سیاسی و ... پرداخت.

مدیر دستگاه تعلیم و تربیت منطقه ۱۵ گفت: یکی از اهداف اینگونه نمایش ها و اکران ها، آشنایی بیشتر همکاران معزز فرهنگی با این ارزش ها و نیز شناخت اجمالی از ساحت تربیت زیبایی شناختی و هنری است و همچنین انتخاب فیلم "مصلحت" با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری و تاکید ایشان بر جهاد تبیین، یعنی نشان دادن ارزش ها، توانایی و باورهای انقلاب که در این فیلم نیز که بر اساس واقعیت ساخته شده بود، این مهم به تصویر کشیده شده است.

غفاری افزود: در واقع یکی از نکات آموزنده و پیام فیلم مصلحت این بود، که افراد رهروی راستین انقلاب هیچگاه انقلاب را به منافع شخصی تبدیل نمی‌کنند و ترجیح نمی دهند، و هیچگاه عدالت را به مسلخ مصلحت نمی برند و تبیین این موضوعات برای مردم، قطعا شائبه ها و لجن پراکنی های رسانه های بیگانه را کم رنگ کرده و جامعه فرهنگی را با واقعیت ها و ناگفته های انقلاب آشنا می کند. پس یکی از وظایف مهم تبیینی ما و علت انتخاب فیلم مصلحت برای فرهنگیان معزز، همین مسئله بود.

وی تاکید کرد: این برنامه مختص فرهنگیان معزز و خانواده های محترمشان بوده و برنامه مشابهی نیز در سالن امام علی علیه السلام با بیش از ۴۲ اکران برای دانش آموزان به همت محمد صادق نوری تبار، رئیس سازمان دانش آموزی از فروردین ماه ۱۴۰۱ آغاز شده و ادامه دارد.

وی افزود: پیشنهادی که در حال حاضر مطرح شده، این است که برخی برنامه ها و اکران بعضی فیلم ها به صورت ترکیبی و با حضور خانواده های فرهنگیان و دانش آموزان برگزار شود‌ و همچنین برنامه‌های مشابهی نیز برای فرزندان همکاران در نظر گرفته شده است و بزودی اطلاع رسانی و اجرا خواهند شد.

خبرنگار دانش آموز: آرش فرامرزی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار