رئیس اداره استعدادهای درخشان استان اصفهان خبر داد:

برگزاری اولین رویداد ملی استاپ‌موشن سمپاد در اصفهان

اصفهان (پانا) - رئیس اداره استعدادهای درخشان و دانش‌پژوهان جوان اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت اولین رویداد ملی استاپ‌موشن سمپاد ویژه دانش‌آموزان دوره اول و دوم سمپاد به میزبانی اداره استعدادهای درخشان استان اصفهان برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۸۴۰۸۰
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری اولین رویداد ملی استاپ‌موشن سمپاد در اصفهان

احسان صنعتکار، رئیس اداره استعدادهای درخشان و دانش‌پژوهان جوان اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان در خصوص بر گزاری اولین رویداد ملی استاپ‌موشن سمپاد اظهار کرد: اولین رویداد ملی استاپ‌موشن سمپاد ویژه دانش‌آموزان دوره اول و دوم سمپاد به میزبانی اداره استعدادهای درخشان و دانش‌پژوهان جوان اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این رویداد، ۱۸ تیرماه در اردوگاه شهید بهشتی با هدف ترویج روحیه تیمی و آشنایی دانش‌آموزان با فعالیت‌های رسانه‌ای نظیر استاپ موشن برگزار می‌شود.

صنعتکار اذعان کرد: در این رویداد نزدیک به ۲۰۰ دانش‌آموز در قالب گروه‌های ۳ تا ۵ نفره با موضوعات مختلف پیرامون فعالیت‌های سمپاد به رقابت پرداخته و در پایان از تیم‌های برتر تجلیل به عمل خواهد آمد.

رئیس اداره استعدادهای درخشان و دانش‌پژوهان جوان اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان خاطرنشان کرد: استقبال دانش‌آموزان از استاپ‌موشن و این رویداد ملی نشان‌دهنده ظرفیت مناسب این رشته برای بروز خلاقیت دانش‌آموزان و خلق آثار هنری آنها است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار