امیر دریادار سیاری:

ایران اسلامی با وجود تحریم‌ها در همه زمینه‌ها رشد داشته است

تهران (پانا) - معاون هماهنگ‌کننده ارتش گفت ایران اسلامی با وجود تحریم‌ها در همه زمینه‌ها رشد داشته و به همت نخبگان و جوانان ایرانی به دستاوردهای زیادی رسیده است.

کد مطلب: ۱۳۸۳۹۶۴
لینک کوتاه کپی شد
ایران اسلامی با وجود تحریم‌ها در همه زمینه‌ها رشد داشته است

امیر دریادار حبیب‌الله سیاری در پنجمین همایش حقوق و قوانین ارتش که در دانشگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء (ص) برگزار شد، با اشاره به نقش نیروی انسانی در ارتقاء جایگاه سازمان، اظهار کرد: نیروی انسانی باکیفیت می‌تواند موجب رشد و تعالی سازمان شود.

وی به فشارها و تحریم‌های دشمنان علیه کشورمان اشاره کرد و افزود: ایران اسلامی با وجود فشارها و تحریم‌ها در همه زمینه‌ها رشد داشته است و به همت نخبگان و جوانان ایرانی به دستاوردهای زیادی رسیده‌ایم.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش با بیان اینکه ما برای آموزش و ارتقاء نیروی انسانی در ارتش، برنامه‌های مختلفی در نظر گرفتیم، تأکید کرد: هر سازمان جایگاهی دارد و باید حتماً در جامعه قداست آن حفظ شود.

وی با بیان اینکه صیانت از نیروی انسانی و سازمان در ابعاد مختلف به‌ویژه بعد حقوقی می‌تواند در جهت رسیدن به اهداف، ما را کمک کند، گفت: پیشگیری در همه موارد امری پذیرفته و عقلانی است؛ ما هم پیشگیری می‌کنیم تا جرمی اتفاق نیفتد و سازمان رشد و تعالی داشته باشد.

امیر دریادارسیاری به بازدارندگی دفاعی اشاره و عنوان کرد: ما باید به قدری توانمند شویم و توان دفاعی خود را به رخ دشمن بکشیم تا دشمن جرأت تجاوز به مرزهای و منافع کشورمان نداشته باشد و این پیشگیری است.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش افزود: ما تهدیدات را پیش‌بینی و بر مبنای آن، برنامه‌های متعددی را آماده می‌کنیم تا براساس هرگونه سناریویی بتوانیم دفاع کنیم و اثرگذار باشیم. پیشگیری کاری بسیار مهم و عقلانی و مورد توجه همه سازمان‌هاست.

وی با بیان اینکه باید پیشگیری و پیش‌بینی لازم انجام شود و آینده را ببینیم تا بتوانیم از کار اصلی خود صیانت کنیم، یادآور شد: هزینه‌های پیشگیری از هزینه‌های درمان کمتر است.

امیر دریادار سیاری با تأکید بر اینکه پیشگیری و آینده‌نگری‌ها در ابعاد مختلف باید در دستور کار همه سلسله‌مراتب باشد، ادامه داد: این موضوع بسیار مهم است تا سازمان سالم بماند و ما بتوانیم از نیروی انسانی صیانت کنیم.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش تأکید کرد: باید همه مراتب و کارکنان رسته حقوقی درخصوص این موضوع، اطلاع‌رسانی کافی را به هر طریقی انجام دهند؛ البته این کافی نیست و حتماً باید توسط فرماندهان هم آگاه‌سازی انجام شود.

وی با بیان اینکه اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی حائز اهمیت و در پیشگیری اثرگذار است، عنوان کرد: ارتقاء سطح دانش حقوقی همه کارکنان نیروی انسانی به‌ویژه تصمیم‌سازان و تصمیم‌گیران بسیار مهم است و باید اطلاع‌رسانی و ارتقاء سطح دانش همه کارکنان در دستور کار باشد.

امیر دریادار سیاری یادآور شد: از زمان شکل‌گیری معاونت حقوقی در ارتش اقدامات فراوان و خوبی صورت گرفته است که جای تشکر دارد.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش افزود: چاپ کتب حقوقی، گاهنامه‌های موضوعی، نشریات تخصصی، کلاس‌های تخصصی و آگاه‌سازی و ایجاد دفاتر حقوقی در منازل سازمانی از اقدامات مهم صورت گرفته در معاونت حقوقی ارتش است.

دریادار سیاری خاطرنشان کرد: تعامل و هماهنگی بین بخش حقوقی ارتش و سازمان قضایی نیروهای مسلح، تأثیرگذار بوده و توانسته بسیاری از مشکلات را حل کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار