مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان‌غربی:

برای توانمندسازی نیازمند توسعه فرهنگ محرومیت‌زدایی هستیم

ارومیه (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی گفت برای توانمندسازی دانش‌آموزان و شکل‌گیری تمدنی نوین، توسعه فرهنگ محرومیت‌زدایی نیاز است.

کد مطلب: ۱۳۸۳۸۹۲
لینک کوتاه کپی شد
برای توانمندسازی نیازمند توسعه فرهنگ محرومیت‌زدایی هستیم

علی مطهری با تبریک عید غدیر در آیین افتتاحیه اردوهای جهادی کشور در خوی بیان کرد: شاداب سازی و تعمیر و تجهیز و آماده سازی مدارس در مناطق محروم کشور و به ویژه در شهرستان خوی صورت موضوع است و اهداف اصلی و تربیتی اردو باید تبیین شود.

وی افزود: رسیدن به حیات طیبه مقصود نهایی و غایی تعلیم و تربیت در این نهاد است، ولی برای رسیدن به این هدف و ساحت‌های گوناگون ششگانه تعلیم و تربیت رشد دانش آموزان در بستری از اندیشه انقلابی میسر خواهد بود و لازم است دانش آموزان توانمند شده و تمدن سازی نوین را شکل دهند.

مطهری با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب بر موضوع توانمندسازی دانش آموزان تاکید دارند، گفت: برای توانمندسازی دانش‌آموزان و شکل‌گیری تمدنی نوین نیازمند توسعه فرهنگ محرومیت زدایی هستیم و این اردوهای جهادی لازمه تمدن سازی هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی با اشاره به اینکه هم اکنون این موضوع عملا محقق شده است، ادامه داد: ایجاد امید و نشاط در مردم منطقه از برکات این اقدامات جهادی بوده و این ساختارها جهاد مبارزه با نفس است.

وی با بیان اینکه خدمت به محرومان ذخایر اخروی است، اظهار کرد: از افرادی که این بستر را فراهم کردند لازم به تشکر و قدردانی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار