مدیرکل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش:

استقبال از مدارس شاهد نشانه اعتماد مردم به این مدارس است

تهران (پانا) - مدیرکل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش گفت استقبال از مدارس شاهد یعنی مردم به این مدارس اعتماد دارند.

کد مطلب: ۱۳۸۳۸۴۳
لینک کوتاه کپی شد
استقبال از مدارس شاهد نشانه اعتماد مردم به این مدارس است

به گزارش اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش؛ زهرا پناهی‌روا در جمع مدیران مدارس شاهد استان البرز در مدرسه شاهد عصمت با اشاره به نقش مهم مدیران اظهار کرد: مدیران مدارس، نقش محوری در فعالیت‌ها دارند و اعتقاد داریم مدیر می‌تواند محور تمامی فعالیت‌ها باشد.

وی افزود: باید در فرایند ثبت‌نام در مدارس شاهد به گونه‌ای عمل کرد تا شان و کرامت افراد رعایت شود.

مدیرکل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش در ادامه گفت: مدیران مدارس در خط مقدم هستند و در سیاستگذاری باید کاملا با مدیران هماهنگ بود. نام مدرسه شاهد با شهید و شهادت گره خورده و دارای تقدسی است که باید همه تلاش کنیم حافظ این نام مقدس باشیم.

مدارس شاهد استان باید کیفیت‌بخشی شوند

علی حجرگشت، مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز نیز در این نشست با اشاره به بحث ثبت‌نام در مدارس شاهد گفت: در این زمینه باید تمامی قوانین و آیین‌نامه‌ها رعایت شود.

وی افزود: تصور عمومی از مدارس شاهد، انتظارات بسیار بزرگی برای این مدارس ایجاد کرده است و نباید میان آنچه که در این مدارس اتفاق می‌افتد با این انتظارات فاصله زیادی وجود داشته باشد.

حجرگشت با اشاره به حساسیت‌های مختلف موجود در مدارس شاهد گفت: مدارس شاهد به ویژه در حوزه مسائل تربیتی و پرورشی دارای حساسیت‌های خاصی هستند که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی ادامه داد: اعتقاد ما این است که نیروهای مدارس شاهد باید در تمامی حوزه‌ها از نیروهای کیفی باشند و نباید نیرویی در این مدارس حضور داشته باشد که شان این مدارس را رعایت نمی‌کند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز افزود: رئیس ستاد شاهد در هر منطقه، ماموریت دارد نسبت به کیفیت‌بخشی در مدارس شاهد اقدام کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار