مسعود آرمات در گفت‌وگو با پانا:

بعضی‌ها از روی غرض‌ورزی عطایی را تخریب می‌کنند

والیبال ایران عملکرد خوبی در دو هفته‌ گذشته نداشت/ میلاد عبادی‌پور حرف دل همه والیبالی‌ها را زد/ در هفته سوم محکوم به بُرد هستیم

تهران (پانا) - کارشناس والیبال ایران معتقد است اکنون زمان انتقاد نیست و عده‌ای از روی غرض‌ورزی سرمربی تیم ملی را تخریب می‌کنند.

کد مطلب: ۱۳۸۳۷۲۱
لینک کوتاه کپی شد
بعضی‌ها از روی غرض‌ورزی عطایی را تخریب می‌کنند

مسعود آرمات در گفت‌وگو با پانا، با اشاره به عملکرد تیم ملی والیبال ایران در دو هفته ‌اخیر لیگ ملت‌های والیبال اظهار داشت: «واقعیت این است که هفته اول عملکرد خوبی نداشتیم. وقتی بازیکنان تیم تغییر می‌کنند و جوان می‌شوند، باید بالاخره تاوان این جوان‌گرایی و پوست‌اندازی را بدهیم. ما هم مثل آلمان و لهستان داریم تاوان می‌دهیم. باید بپذیریم که ۵۰ درصد بازیکنان تیم را همراه نداشتیم. میلاد عبادی‌پور خودش مهره تاثیرگذار است. من نمی‌خواهم از عملکرد فنی کادر فنی و عطایی دفاع کنم اما واقعا مربی دستش بسته بود.»

وی افزود: «اگر انتقادی هم است که حتما وجود دارد، باید اجازه دهیم بعد از هفته سوم مطرح شود. آن هم کمیته فنی بگذاریم و از لحاظ فنی حرف بزنیم. دوست دارم اگر نقطه‌نظری هست، به نفع و بهبود تیم ملی باشد. ما همه عضوی از خانواده والیبال هستیم و نباید تخریبی صحبت کنیم. عده‌ای از روی غرض‌ورزی عطایی را تخریب می‌کنند. او مربی ایرانی است و باید حمایت کنیم. اگر عطایی موفق شود تمام مربیان ایرانی موفق شده‌اند.»

کارشناس والیبال ایران ادامه داد: «در هفته دوم انتظار داشتیم بهتر باشیم اما باز هم عملکرد ما خوب نبود. شکست‌هایی که داشتیم با اختلاف بود. البته تمام تیم‌های دنیا لیگ ملت‌ها را به چشم بازی تدارکاتی می‌بینند. با این حال واقعا برای والیبال ما رنکینگ مهم است و باید کاری کنیم تا جایگاه خوبی داشته باشیم. ما نباید همیشه نتیجه‌گرا باشیم. من وقتی در خیابان راه می‌روم، مردم از عملکرد والیبال می‌پرسند. این یعنی برای‌شان اهمیت دارد. کسی هیچ وقت دوست ندارد‌ ببازد اما الان داریم تجربه کسب می‌کنیم.»

مسعود آرمات گفت: «همه بازیکنان تیم ما جوان نیستند. ما فقط ۳ بازیکن جوان مثل خانزاده، ولی‌زاده و حاجی‌پور داریم. جای خیلی از بازیکنان از جمله عبادی‌پور خالی است. می‌توانیم از کادر فنی خیلی ایراد بگیریم. فدراسیون هم تمام امکانات را در اختیار مربیان قرار داده است. هیچ کم و کسری برای والیبال نگذاشته است. تیم‌های مختلف را اعزام کرده است. اما نباید غرض‌ورزی کنیم. اجازه بدهید تا تیم برگردد و عطایی خودش دلایل این عملکرد را توضیح دهد.»

وی تاکید کرد: «مشکلات زیادی دست به دست هم داد تا عملکرد خوبی نداشته باشیم. لیگ ما زود تمام می‌شود درحالی که باید تا اواخر فروردین‌ماه طول بکشد. بین لیگ باید اردوی تیم ملی بگذاریم. البته هر سال وقتی می‌خواهیم پوست‌اندازی کنیم، نباید ۳ بازیکن را اضافه کنیم. هنوز هم غفور و معروف و خیلی‌های دیگر می‌توانند برای تیم ملی بازی کنند. در کنار بازیکنان باتجربه است که بازیکن جوان آبدیده و باتجربه می‌شود. شهرام محمودی به‌خاطر جراحی که کرده نتوانسته به شرایط برگردد. اما واقعا اسماعیل‌نژاد و معنوی‌نژاد باید بیایند. خود سرمربی باید این مسائل را پاسخگو باشد. ما در اردوها نبودیم که ببینیم چه اتفاقی افتاده است. من نمی‌خواهم راجع به خیلی مسائل حرف بزنم چون ممکن است همکارانم ناراحت شوند اما میلاد عبادی‌پور حرف دل همه ‌والیبالی‌ها را زد.»

کارشناس والیبال با اشاره به پیش‌بینی‌اش از هفته ‌سوم لیگ ملت‌ها افزود: «فعلا که آمریکایی‌ها کارشکنی کرده‌اند و به همه ویزا ندادند. ما اگر با تیم کامل برویم، بهتر از هفته اول و دوم نتیجه می‌گیریم. وگرنه نتیجه ‌خوبی نخواهیم گرفت. حداقل باید در هفته سوم دو برد بیاوریم. ما محکوم به برد هستیم. واقعا کار سختی در پیش داریم. بدون شک در هفته ‌آخر تیم‌ها با تمام قوا می‌آیند. کوبا تیم قدرتمندی است. بلغارستان، فرانسه و آرژانتین هم اگر با تیم کامل بیایند، آن وقت کار دشوار است.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار