مدیر دارالقرآن امام خمینی(ره) سمنان:

کیفیت بخشی به حفظ قرآن کریم و توانمندسازی حافظان دارالقرآن امام خمینی با اجرای طرح مائده

سمنان(پانا) - مدیر دارالقرآن امام خمینی(ره) آموزش و پرورش شهرستان سمنان با اشاره به اجرای طرح مائده در بین حافظان دارالقرآن تصریح کرد: جشنواره قرآنی مائده، طرحی ابتکاری است که دارالقرآن شهرستان سمنان جهت بالا بردن سطح کیفی حافظان قرآن کریم این مجموعه اجرا کرده است.

کد مطلب: ۱۳۸۳۶۳۱
لینک کوتاه کپی شد
کیفیت بخشی به حفظ قرآن کریم و توانمندسازی حافظان دارالقرآن امام خمینی با اجرای طرح مائده

ملیحه آزادباش در گفت و گو با پانا خاطرنشان کرد: قرآن آموزان با شرکت در این طرح و قرار گرفتن در معرض سنجش و مسابقه و اعلام ریز نمرات متسابقین در هر فصل، می توانند به نقاط قوت و ضعف خود در ارائه محفوظات خود پی ببرند.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت این طرح اعلام کرد جهت آمادگی هر چه بیشتر و بهتر قرآن آموزان با مفاهیم و آیات موضوعی همچنین صوت و لحن و تجوید قرآن کریم، مقرر شد به صورت فصلی این طرح اجرا شود و در هر فصل، جزء یا اجزائی از قرآن کریم را انتخاب نموده و توسط داوران مجرب، حافظان قرآن این مرکز، در مرحله اول و حفاظ عزیز سطح شهرستان، در مراحل بعدی، مورد ارزیابی قرار گیرند.

مدیر دارالقرآن امام خمینی(ره) سمنان، تعداد شرکت کنندگان در اولین دوره این طرح را، بیش از ۵۰ نفر دانش آموز اعلام کرد و اظهار امیدواری کرد: در فصل های آینده انشاءالله شرکت کنندگان بیشتری از سطح شهرستان دعوت خواهند شد تا با قرآن آموزان حافظ دارالقرآن به رقابت بپردازند.

آزادباش با عنوان اینکه این مسابقات به طور جدی از طرف دارالقرآن پیگیری خواهد شد، افزود: به سبب برگزاری این رقابت، دانش آموزان آمادگی بیشتری برای شرکت در مسابقات قرآن ارگان ها و سازمان های مختلف، به ویژه مسابقات سالانه معارفی آموزش و پرورش کسب می کنند و به سبب شرکت در این مسابقات و تمرین بیشتر به موفقیت های بیشتری نائل می آیند.

وی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از تمامی همکارانی که در اجرا و برگزاری طرح مائده کمک و یاری رساندند، تصریح کرد: در این مسابقات استعدادهای برتر شناسایی و با هدیه نقدی تشویق می گردند.

دانش آموز خبرنگار: محمدیحیی شمس الدین

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار