سخنگوی شورای شهر تهران تاکید کرد؛

لزوم انجام اقدامات قاطع برای ساماندهی دستفروشی در پایتخت

تهران (پانا) - سخنگوی شورای شهر تهران بر لزوم انجام اقدامات قاطع برای ساماندهی دستفروشی در پایتخت تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۳۸۳۵۳۲
لینک کوتاه کپی شد
لزوم انجام اقدامات قاطع برای ساماندهی دستفروشی در پایتخت

علیرضا نادعلی در یکصد و پنجاه و نهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران ضمن محکوم کردن به آتش کشیدن قرآن کریم در کشور سوئد با بیان اینکه چندین بار در صحن شورا و در گفت‌وگو با رسانه‌ها در خصوص ساماندهی حریم تئاتر شهر صحبت کردیم، اظهار کرد: سالیان سال این مشکل در محوطه تئاتر شهر وجود دارد و آسیب‌های اجتماعی زیادی در این فضا دیده شده و شهرداری منطقه ۱۱ و سازمان زیباسازی پس از مدتها طرحی خوب را ارائه داده است.

وی با بیان اینکه پس از جلسه‌ای که با شرکت شهربان و حریم‌بان و شهرداری منطقه ۱۱ داشتیم فکر می‌کردند ایجاد سازه‌ها قابل گذشت است، یادآور شد: ما وضعیتی ایجاد کرده‌ایم که حالا شهردار منطقه ۱۱ در صحنه حضور پیدا می‌کند و دادستانی و پلیس هم که در گذشته کوتاهی می‌کردند، وارد شده‌اند.

نادعلی تأکید کرد: در منطقه ۱ و ۱۹ دوستان این کار را انجام دادند و فضایی برای ساماندهی در نظر گرفتند اما دستفروشان نیامدند و می‌خواهند بدون مالیات بیایند و سود خود را ببرند. ما باید اقدام قاطعانه‌ای برای دستفروشی در شهر انجام دهیم.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران خاطرنشان کرد: در فضاهایی که در طول زمان شاهد دستفروشی بوده‌ایم، نمی‌توانیم بدون اقدام قاطعانه کاری برای آن انجام دهیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار