معاون پژوهش،برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش کلات

نصب ۱۲ هزار متر ایزوگام در مدارس شهرستان کلات

کلات(پانا)-معاون پژوهش،برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش کلات گفت: نصب ۱۲ هزار متر ایزوگام در مدارس شهرستان کلات صورت گرفت.

کد مطلب: ۱۳۸۳۵۱۱
لینک کوتاه کپی شد
نصب ۱۲ هزار متر ایزوگام در مدارس شهرستان کلات

حسن حسینی ثابتی معاون پژوهش،برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش کلات از نصب ۱۲ هزار متر ایزوگام در مدارس شهرستان کلات خبر داد و گفت:با عنایت به نیاز تعدادی از مدارس شهرستان به بهسازی و تعمیر سقف و پیگیری های صورت گرفته توسط مدیریت دستگاه تعلیم و تربیت شهرستان ۱۲ هزار متر ایزوگام از طرف اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز استان خراسان رضوی تهیه و به این شهرستان اختصاص یافت.

حسینی ثابتی افزود:با توجه به ضرورت امر و امکان بارندگی‌،فرایند نصب ایزوگام ها توسط پیمانکار مربوطه در حال انجام است و سعی داریم در کوتاه‌ترین زمان ممکن نصب را به پایان برسانیم.

معاون پژوهش،برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش کلات ضمن قدردانی از حمایت های مدیرکل نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس خراسان رضوی یادآور شد:در بازدیدهای میدانی صورت گرفته تعداد ۲۱ آموزشگاه جهت نصب معرفی شدند که تاکنون در مرحله اول ۶ هزار متر ایزوگام بصورت لکه گیری و کامل نصب و ۶ هزار متر نیز در مرحله دوم تحویل و در روزهای اقدام خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار