مدیر آموزش و پرورش ملارد خبر داد:

برگزاری مسابقات ورزشی مدارس استعدادهای درخشان قطب شش کشور دختران در ملارد

ملارد (پانا) - مدیر آموزش و پرورش ملارد از برگزاری مسابقات ورزشی دانش‌آموزان دختر مدارس سمپاد قطب ۶ کشور در مجموعه ورزشی شهید ثمری این شهرستان خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۸۳۳۰۳
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مسابقات ورزشی مدارس استعدادهای درخشان قطب شش کشور دختران در ملارد

سعید تیموری‌راد، مدیر آموزش و پرورش ملارد در تشریح این خبر گفت: دانش‌آموزان دختر مدارس سمپاد شهرستان‌های تهران، شهر تهران، البرز، گیلان و قم در این دوره از مسابقات شرکت کرده‌اند.

وی افزود: ۹۰ دانش‌آموز دختر در پنج تیم و در رشته‌های والیبال، تنیس روی میز و شطرنج با هم رقابت می‌کنند و این مسابقات در سه روز متوالی برگزار می‌شود.

این مقام مسئول ادامه داد: هدف از برگزاری این مسابقات، ترویج سبک زندگی سالم و ترغیب دانش‌‌‌آموزان به پرورش استعدادهای همه‌جانبه است و این مفهوم مورد نظر است که علاوه بر تحصیل آموزشی، باید ساحت‌های تربیتی دیگر نظیر ساحت زیستی و سلامت بدنی نیز مورد توجه دانش‌‌‌آموزان باشد.

مدیر آموزش و پرورش ملارد خاطرنشان کرد: مجموعه ورزشی شهید ثمری شهرستان ملارد در چند روز اخیر میزبان مسابقات ورزشی دانش‌آموزان پسر مدارس سمپاد قطب ۶ کشور نیز بوده و امیدواریم با تلاش و برنامه‌ریزی مسابقات ورزشی برای دانش‌آموزان و نوجوانان این مرز و بوم، شاهد کاهش آسیب‌پذیری اجتماعی آنان در جامعه کنونی باشیم.

دانش‌آموز خبرنگار: نرگس زندیه

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار