فرماندار اسلامشهر:

استفاده از فیبر نوری افزایش کیفیت خدمات مخابراتی در بستری امن را به همراه دارد

اسلامشهر (پانا) - فرماندار اسلامشهر گفت سرویس‌های مبتنی بر فیبر نوری بطور یقین بستر مناسبی برای بهره‌مندی هرچه بیشتر از فناوری‌های ارتباطی و اطلاعاتی را به ارمغان خواهد آورد و موجب افزایش کیفیت خدمات مخابراتی در بستری امن است.

کد مطلب: ۱۳۸۳۳۰۲
لینک کوتاه کپی شد
استفاده از فیبر نوری افزایش کیفیت خدمات مخابراتی در بستری امن را به همراه دارد

حسین‌حبیبی، فرماندار اسلامشهر در مراسم افتتاح پروژه‌های فیبر نوری مخابرات تهران در شهرستان اسلامشهر که در راستای طرح نهضت جهادی شرکت مخابرات ایران با عنوان نجما برگزار شد، در سخنانی با اشاره به منویات مقام‌معظم رهبری مبنی بر امیدآفرینی در جامعه اظهار کرد: ارائه خدمات مطلوب مخابرات از جمله توسعه زیرساخت‌ها با فناوری فیبر نوری موجب رضایتمندی هرچه بیشتر مردم و افزایش امید در جامعه می‌شود.

وی با بیان اینکه استفاده از فیبر نوری افزایش کیفیت خدمات مخابراتی در بستری امن را به همراه دارد، گفت: با توجه به نیاز دستگاه‌ها، ادارات و سازمان‌ها و همچنین مردم به اینترنت پرسرعت برای انجام فعالیت‌های مختلف، سرویس‌های مبتنی بر فیبر نوری بطور یقین بستر مناسب برای بهره‌مندی هر چه بیشتر از فناوری‌های ارتباطی و اطلاعاتی را به ارمغان خواهد آورد.

در بخش دیگری از این مراسم، سید علی ملک جعفریان، مدیر مخابرات منطقه تهران نیز در سخنانی در رابطه با روند رشد فناوری‌های ارتباطی و اطلاعاتی، در ایران و جهان و در رابطه با ضرورت حرکت به سمت فیبر نوری تصریح کرد: توسعه پایدار و رونق تولید با برقراری ارتباطات امن و باثبات و پرسرعت محقق خواهد شد و وظیفه مخابرات، توسعه زیرساخت‌های مبتنی بر فیبر نوری برای تحقق شعار مهار تورم و رشد تولید است.

وی در ادامه تأکید کرد: ویژگی‌های بارز فیبر نوری، سرعت بالا، امنیت، کیفیت و هزینه پایین نسبت به اینترنت همراه است و هر هفته شاهد افتتاح و بهره‌برداری از پروژه‌های فیبرنوری در نقاط مختلف استان تهران هستیم و اعتقاد داریم، تقویت و حمایت از مخابرات موجب شکوفایی هرچه بیشتر اقتصاد دیجیتال و رونق تولید خواهد شد.

ملک جعفریان، افتتاح پروژه فیبرنوری دو هزار پورتی اسلامشهر را در راستای تعامل و هماهنگی مسئولان شهرستان از جمله فرماندار اسلامشهر برشمرد و افزود: سایر مراحل گسترش فیبرنوری در اسلامشهر با حسن تدبیر و استمرار تعاملات میان دستگاهی برای خدمت‌زسانی هرچه بیشتر به مردم منطقه به نحو مطلوب محقق شود.

خبرنگار: ساسان حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار