دبیر کارگروه هوشمندسازی تاکید کرد:

ضرورت برطرف کردن نیازهای مدارس با نگاه به هوش مصنوعی

تبادکان (پانا) - دبیر کارگروه هوشمندسازی تاکید کرد برطرف کردن نیازهای مدارس با نگاه به هوش مصنوعی ضروری است.

کد مطلب: ۱۳۸۳۲۵۴
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت برطرف کردن نیازهای مدارس با نگاه به هوش مصنوعی

جلسه هوشمندسازی مدارس در اداره آموزش و پرورش منطقه تبادکان با موضوع برطرف کردن نیازهای مدارس با نگاه به هوش مصنوعی مورد بررسی قرار گرفت.

مرتضی تقوایی، مدیرعامل شرکت به پویان بیان کرد: روی این موضوع متمرکز هستیم که چه نیازهایی از مدارس را با نگاه به هوش مصنوعی می‌توانیم برآورده کنیم و یک پلتفرم جامع برای مدرسه داشته باشیم و در نهایت بتوانیم بر اساس این پلتفرم نیازهای بیشتری را با کیفیت بیشتری در راستای هدایت تحصیلی دانش آموز و بحث ارتقای سطح فراگیری دانش آموز و بهره وری معلم داشته باشیم.

وی ادامه داد: جلسه ای بسیار مفید در کنار مدیر و معلمان منطقه تبادکان با رد و بدل شدن نکات قابل توجهی برگزار شد و امیدواریم که این مسیر را رو به جلو ادامه دهیم.

علی اکبر روحانی مقدم، دبیر کارگروه هوشمندسازی پیرو این جلسه گفت: با توجه به اینکه این روزها بحث هوش مصنوعی خیلی مطرح می‌شود، تصمیمی گرفته شده است که در آموزش و پرورش منطقه تبادکان هم به صورت آزمایشی بحث هوشمندسازی مدارس را داشته باشیم.

وی ادامه داد: افراد مختلفی را از بین معلمان، مشاوران، مدیران و حتی دانش آموزان دعوت کردیم که با نظر این افراد نکاتی که نیاز است در برنامه هوشمندسازی مدارس مد نظر قرار گیرد، از نظر آنها استفاده کنیم تا به یک خروجی خوب برسیم.

دانش آموز خبرنگار :مریم نورسته

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار