لاوروف:

مسکو به تنهایی به تبعات شورش مسلحانه نظامیان واگنر رسیدگی خواهد کرد

نیازی به حفظ ارتباط دیپلماتیک سابق با غرب نیست

تهران (پانا) - وزیر خارجه روسیه با بیان اینکه مسکو به تنهایی به تبعات شورش مسلحانه نظامیان واگنر رسیدگی خواهد کرد، گفت که دیگر نیازی به حفظ سطح سابق روابط دیپلماتیک با روسیه احساس نمی‌کند.

کد مطلب: ۱۳۸۳۱۷۹
لینک کوتاه کپی شد
مسکو به تنهایی به تبعات شورش مسلحانه نظامیان واگنر رسیدگی خواهد کرد

به گزارش اسپوتنیک، سرگئی لاوروف، وزیر خارجه روسیه گفت که مسکو به تنهایی به تلاش یوگنی پریگوژین، بنیان‌گذار و فرمانده گروه پیمانکار نظامی واگنر برای شورش مسلحانه رسیدگی می‌کند.

او در یک نشست خبری گفت: روسیه همواره از دل هر مخمصه‌ای قوی‌تر بیرون آمده است. این بار هم چنین خواهد شد. شروع این روند را احساس می‌کنیم. از نگرانی همه ممنونم، اما خودمان به این ماجرا رسیدگی می‌کنیم.

وزیر خارجه روسیه با بیان اینکه روسیه شفاف عمل خواهد کرد، گفت که این کشور نیازی به توضیح هیچ‌چیز و هیچ‌کس ندارد؛ از جمله درباره شورش مسلحانه واگنر و تبعات احتمالی آن بر سیر امور در این کشور؛ ما نباید به کسی توضیح یا تضمین بدهیم. مسکو شفاف عمل کرده و رئیس‌جمهور و تمامی مقامات سیاسی در کشور درباره این مسئله حرف زده‌اند. اگر شما در غرب هنوز ابهام و تردیدی در این باره دارید، مشکل خودتان است.

لاوروف افزود: روسیه همیشه از هر مخمصه‌ای بیرون آمده است - و این شورش واگنر را هم نمی‌توان چیزی بیش از یک مخمصه نامید - و قوی‌تر شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار