معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش مازندران:

پروژه مهر و هدایت تحصیلی، مهم‌ترین برنامه‌های آموزش متوسطه در تابستان است

ساری(پانا) - معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان از پروژه مهر با عنوان یک طرح ملی یاد کرد و گفت این طرح نشانه تفکر و نگرش سیستمی برای بازگشایی مدارس است.

کد مطلب: ۱۳۸۲۶۷۹
لینک کوتاه کپی شد
پروژه مهر و هدایت تحصیلی، مهم‌ترین برنامه‌های آموزش متوسطه در تابستان است

مصطفی جعفری در جمع روسای آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق گفت: استان مازندران در سال گذشته در بین سه استان برتر کشور در پروژه مهر قرار گرفت که این نشان از عزم و اراده ستاد پروژه مهر استان و شهرستان‌ها و مناطق و اعضای کارگروه‌های شش‌گانه و مدیران مدارس است.

وی تدوین و ارسال شیوه‌نامه پروژه مهر به مدارس، تعیین اعضای استانی ناظرین پروژه مهر، صدور ابلاغ برای مسئولین و دبیران و اعضای کارگروه‌های شش‌گانه پروژه مهر را برخی از فعالیت‌های آغازین این طرح ملی دانست.

معاون آموزش متوسطه ادامه داد: به‌منظور افزایش مشارکت مردم، خیّرین و اولیا و فعال کردن کارگروه مردمی‌سازی پروژه مهر، دو شیوه‌نامه تحت عناوین بنیاد مردمی‌سازی پروژه مهر با محوریت اداره مشارکت‌های مردمی و شیوه‌نامه مهر اولیا با محوریت اداره انجمن اولیا و مربیان تدوین و ابلاغ شد.

وی در ادامه در مورد هدایت تحصیلی نیز گفت: با توجه به تاثیر قطعی سوابق تحصیلی در ورود دانش‌آموزان به دانشگاه‌ها و برگزاری امتحانات نهایی برای پایه دهم، یازدهم و دوازدهم در سال بعد، اهمیت هدایت تحصیلی بسیار مهمتر از سال گذشته است و همکاری دو معاونت آموزش متوسطه و پرورشی را در اجرای مطلوب آن بسیار مهم دانست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار