۲۷۰ دانش‌آموز زیارت اولی از استان اردبیل به مشهد مقدس اعزام می‌شوند

اردبیل (پانا) - سرپرست سازمان دانش‌آموزی اردبیل از اعزام ۲۷۰ دانش‌آموز زیارت اولی این استان به مشهد مقدس خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۸۲۶۵۲
لینک کوتاه کپی شد
۲۷۰ دانش‌آموز زیارت اولی از استان اردبیل به مشهد مقدس اعزام می‌شوند

علی نعیمی، سرپرست سازمان دانش آموزی استان اردبیل در دومین نشست هماهنگی و برنامه ریزی اردوی زیارت اولی‌ها که با حضور معاون پرورشی و فرهنگی و مسئول اداره حراست آموزش و پرورش استان و سرپرستان و مربیان این اردو به صورت ویدئو کنفرانس در سالن اجتماعات اداره کل آموزش وپرورش این استان برگزار شد، از اعزام ۲۷۰ دانش آموز زیارت‌اولی‌های این استان به مشهد مقدس خبر داد و گفت: زیارت اولیاء الهی پس از خدای متعال، عالی‌ترین مرتبه از زیارت بوده و از بیشترین آثار و برکات وجودی نیز برخوردار است.

وی افزود: مرور زندگی اولیاء الهی نشان می‌دهد که دیدار با آن‌ها چقدر حیات‌بخش، تحول آفرین و هدایت‌گر بوده است.

سرپرست سازمان دانش آموزی استان با اشاره به عوامل بهره‌گیری بهتر از زیارت تصریح کرد: از آنجا که هر چه قابلیت‌ها بیشتر شود فیض بیشتری حاصل می‌شود. باید به افزایش قابلیت‌ها توجه بیشتری کرد. این مقصود با انجام آداب زیارت به دست می‌آید، بنابراین هر چه زائر به این آداب توجه بیشتر کند، بهره‌مندی از زیارت بیشتر می‌شود.

در این نشست غفور حضوری، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان، شیرین زاده مسئول حراست اداره کل آموزش وپرورش و علی شاهین، سرپرست کل دانش آموزان اعزامی به اردوی زیارت اولی‌ها ضمن تشریح اهداف و برنامه ها، حدود و انتظارات و رعایت مسایل ایمنی و امنیتی و... به تفصیل سخن گفتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار