مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی:

برگزاری اردو سبب شکوفایی و رشد دانش‌آموزان می‌شود

اراک (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی گفت برگزاری اردو و بازی‌های هیجانی و جذاب، سبب شکوفایی و رشد تمامی شئون دانش‌آموزان می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۸۲۵۷۸
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری اردو سبب شکوفایی و رشد دانش‌آموزان می‌شود

احمدرضا نوازنی در جلسه شورای برنامه‌ریزی و هماهنگی اردوگاه‌های استان مرکزی با اشاره به برگزاری اردو اظهار کرد: حفظ و نگهداری مطلوب و استفاده بهینه از اردوگاه‌ها به عنوان یک سرمایه ملی، امری ضروری است و توسعه فعالیت‌های اردوگاه‌ها بر اساس ساحت‌های تعلیم و تربیت همواره یکی از برنامه‌های مورد توجه آموزش و پرورش است.

وی در ادامه ضمن اشاره به ضرورت برگزاری اردوهای یک روزه افزود: ایجاد بازی‌های هیجانی و جذاب، سبب شکوفایی و رشد تمامی شئون و ابعاد شخصیتی، روحی، روانی و جسمی دانش‌آموزان خواهد شد و بدون شک بهترین راه برای بهبود شرایط و اجرای بهتر برنامه‌ها، همکاری و همفکری همکاران با یکدیگر است.

طرح جامع تحول آفرینی موجب بهبود و ارتقای بهره‌وری در فعالیت‌های اردویی می‌شود

سید مجتبی طباطبائی، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان مرکزی عنوان کرد: ایجاد محیطی امن، سالم و با نشاط در اردوگاه‌ها زمینه را برای دستیابی دانش‌آموزان به شایستگی های فردی و اجتماعی فراهم می‌کند.

وی در ادامه به تشریح دستورالعمل طرح جامع تحول آفرینی پرداخت و گفت: این طرح موجب بهبود و ارتقای بهره‌وری در برنامه‌ها و فعالیت‌های اردوگاه‌ها خواهد شد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان مرکزی با اشاره به مشکلات، کمبودها و نیازهای اردوگاه‌ها، عنوان کرد: امیدواریم با پیگیری‌های صورت گرفته هر چه سریع‌تر این مشکلات مرتفع شود تا شاهد افزایش بهره‌وری در اردوگاه‌ها باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار